Seuraa 

Ensimmäinen kierukka ja ensimmäiset kuukautiset (siis kierukan kanssa ja synnytyksen jälkeen) eli ei juuri omaa kokemusta.

Tänään on seitsemäs vuotopäivä (vuotopäivien lisääntyminen kai normaalia), mutta vuoto vaan lisääntyy ja kivut ovat aika kovat, onkohan se ihan normaalia?

Ennen olin kipeä pari ekaa päivää niinkuin nytkin, mutta nyt sitten taas uudestaan kipeänä :(

Josko jollain kokemusta tai tietoa?

Kommentit (3)

runsaat ja pitkät kuukautiset, kivuliaat kuukautiset, sekä välivuotoa jne...

Joten miksi vapaaehtoisesti laittaisin itseni tuollaiseen rääkkiin. :(

minullakin, jos vertaa esim pillereiden aikana, jotka helpottavat kipua. Norm. särkylääke auttaa ja sitä suositeltiinkin, se kun vähentää vuotoa esim. ibusal. Vuotopäivät ehkä kasvoi minullakin tuohon seitsemään. Aina ei niin , joskus vähemmän...

Mutta en valita, hormooni vaihtoehtoja, kun en voi käyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kierukka sopii toisille ja toisille ei sitten niin mitenkään. Minulle sopi, siksi en osaa auttaa muuten kuin sanomalla, että kuulemani perusteella tuo voi olla normaalia (kohtu supistelee aina kk aikaan ja kierukka voi lisätä tätä -> kipuja enemmän). Tai voi olla, että kierukka on huonosti paikallaan ja ärsyttää siksi. jos tuntuu liian pahalta, käy lääkärillä.

Minulla meni parit kuukautiset ennen kuin tilanne tasaantui. Siihen asti vuotoa oli pitempään ja olo oli epämukavampi kuin ennen kierukkaa. Mutta sen jälkeen tasoittui.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat