Vierailija

Jos maailmassa olisi kahdenlaisia miehiä eli karismaaattisia Auevaaroja, jotka pettäisivät ja aneemisia nörttejä, jotka jumaloivat sinua, eivätkä koskaan petä.

Kumman ottaisit?

Ap itse jakaisi mielellään vahvan johtajan vaikka joskus jonkun kanssa, ei sille nörtille.

Kommentit (18)

Sanat karismaattinen johtaja yhdistetään sellaisiin henkilöihin kuin Hitler, Castro, Lenin, Mao, Bush, Hussein... Ei siis kovin imartelevaa. Mä en muutenkaaan ymmärrä ihmisiä, jotka himoitsevat valtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aneeminen sisäänpäin kääntynyt nörtti ei puhu, eikä pussaa. Sosiaaliset taidot on olemattomat ja palvominen kuullostaa ahdistavalta.

Johtaja siis.

Miksi altistaisin itseni pettämiselle ja pettymiselle, hylätyksitulemisen tunteelle ja alemmuudentunteelle? Olen mieluummin sen nörtin ainutkertainen ihana nainen, saisin kokea olevani riittävä, ihana, hyvä ja haluttava.

En arvosta niin paljon näennäistä valtaa, mitä johtajatyypin misuna oleminen toisi. Ja valtaa saa muuten ilman sitä miestäkin.

Jos johtajan ainoa vika on satunnainen pettäminen...

hintelyys karsii nörtin. Ja nörttiiys, jos sillä tarkoitetaan epäluuloista ja epäsosiaalista nyhjääjäluonnetta. Teknisistä jutuista kiinostumisessa ei ole mitään pahaa...

mutta ehkä valitsen sen nörtin, koska hänestä voisi koulia vielä jotain. Narsistia ei kouli kukaan.

Siis olettaen, että nörtti ei ole mikään peräkammarin poika ja karismaattinen johtaja ei ole oikeasti sympaattinen ja empaattinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat