Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli miten olette käytännössä toimineet? Oletteko ilmoittaneet lopettamisajankohdaksi esim. lasketun ajan vai jo aiemmin? Tai onko esikonen jäänyt vaan heti pois, kun vauva syntynyt (harvahan juuri laskettuna aikana syntyy)?

Kommentit (12)

vauva syntynyt. Olin huonossa kunnossa heti ä-loman alkaessa, kaksi vkoa yliaikainen ja sektio, jonka jälkeen olin taas huonossa kunnossa. Esikoinen oli tarvittaessa pk:ssa, minun voinnin mukaan kotona. Meillä ei sukua tms lähellä. Onneksi oli päiväkotipaikka!

Paikka oli irtisanottu kuun lopusta, siis " maksoimme turhasta" 2 viikon ajan... Mutta meille se ei ollut siitä rahasta kiinni. Meillä laskettu aika oli tuon kuun lopussa, joten tiesin että vauva on viimeistään silloin syntynyt (olisi käynnistetty laskettuna aikana).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

[quote]

Eli itse oli sairaslomalla ennen mammalomaa ja todellakaan en olisi voinut esikoista kotona pitää. Joten siihen asti oli hoidossa kun vauva oli turvallisesti maailmassa...

Osa-aikaisuus voi olla hankalaa.. Lapsi on perhepäivähoidossa ja siellä vain kokoaikaisia. Mutta varmaan pitää vaan maksaa hoitomaksut " loppuun asti" , vaikka jäätäis aiemmin pois. Ehkä se on yksinkertaisinta. -ap-

Edellinen synnytys käynnistyi ennenaikaisesti (paljon ennen äitiysloman alkua) ja nyt on olemassa sama riski. Siksi aion jäädä varhennetulle äitiyslomalle, jolloin LEPO on tärkeää. En pysty lepäämään, jos hoidan samalla koko päivän vilkasta esikoista. -ap-

Eli itse oli sairaslomalla ennen mammalomaa ja todellakaan en olisi voinut esikoista kotona pitää. Joten siihen asti oli hoidossa kun vauva oli turvallisesti maailmassa...

Vierailija:

Lainaus:

Edellinen synnytys käynnistyi ennenaikaisesti (paljon ennen äitiysloman alkua) ja nyt on olemassa sama riski. Siksi aion jäädä varhennetulle äitiyslomalle, jolloin LEPO on tärkeää. En pysty lepäämään, jos hoidan samalla koko päivän vilkasta esikoista. -ap-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat