Vierailija

koiriensa jätökset pois kaduilta! Kiitos.

Kommentit (15)

Vierailija:

Lainaus:

Koiraveroilla yllläpidetään koirapuistoja..

keräävät myös veroa eli mihis se vero silloin käytetään? Meidänkin kaupungissa koiraveroa kerätään vuodessa yli 40 000¿ mutta puistoa ei vaan näy eikä kuulu ja roskiksia on tosi vähän jalkakäytävien varsilla...

Lapset ei niitä osaa varoa ja joka kertahan niitä kengänpohjia täytyy siivota. Että todellakin, kerätkää ne rakkien jätökset. Jos ei jaksa, niin ampukaa koko piski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Koiraveroilla yllläpidetään koirapuistoja..

keräävät myös veroa eli mihis se vero silloin käytetään? Meidänkin kaupungissa koiraveroa kerätään vuodessa yli 40 000¿ mutta puistoa ei vaan näy eikä kuulu ja roskiksia on tosi vähän jalkakäytävien varsilla...

koirat pidetään kiinni siellä missä on taloja lähettyvillä. Ei ole kiva kun irtokoirat tulevat juoksentelemaan talojen pihoille ja säikyttelemään ihmisiä.

Jos lumien lähdön jälkeen on, niin yleensä nekin on niin hajoamispisteessä, että katoavat siitä viimeistään silloin kun kadun puhdistuskone tulee.

Koirathan siis lirittää ja kaikkii aina viheriölle tai jonnekin ojaan. En ymmärrä miten nämä maatuvat ainekset haittaavat siellä kadun varsilla ketään. Itse olen tallonut maata yli 30 vuotta ja pitkin puistojen nurmikkojankin ja olen n. 2-3 kertaa elämässäni ehkä astunut koiran paskaan. En kokisi tätä ongelmana kun nekin kerrat ovat olleet nimenomaan puiston nurmikkoalueella eikä kävelytiellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat