Vierailija

Kommentit (10)

minulle tehtiin juuri 4v sitten 4 sektio ja hyvin meni. kohtu on ok ja ei mitään ongelmia ilmennyt. kotona odotti 1 ,4v 3v vammainen kiikuntakyvytön sekä 4v ja 6v lapset sekä isommat lapset. älä pelkää kyllä se hyvin menee.

kolme sektioita takana vuosina 98, 00, ja 01

Ihan hyvin menivät, sektiossa 00 sanoivat että kohtu hyvässä kunnossa ei aihetta ajatella ettei lisää lapsia

Kolmas sektio tehtiin hieman ylemmäs ja samalla postettiin vanhaa arpea, ainut oneglma oli keksimmäsien lapsen nostelu, onneksi osasi itse kiivetä tuolille ja siitä taas syöttötuoliin jne. Pepun pesun tein sängyn päällä puhdistuspyyhkeillä ja illalla isi pesi kunnolla, tosi äkkiä parannuin, ja sitten kannattaa säästää kesälomaa tai ottaa kaikki isyysvapaudet siihen perään,

suosittelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kolmannessa sektiossa sanottiin että kohtu on ohut ja kiinnikkeitä on paljon mutta suoranaista kieltoa ei tullut mutta ei siis suositustakaan.

Tämä 4s raskaus on täysi vahinko, ehkäisy petti ja kovasti siis pelottaa miten tämä tulee menemään. Mulla on jovarattu aika sairaalaan tarkastukseen vaikka ihan alussa olenkin vasta mutta ajattelin vaan jos jollain olisi mitään kokemuksia vastaavasta.

t. AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat