Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olemme kaveripiirissämme törmänneet ongelmaan että erään ystäväni aviomies on ruvennut ottamaan kännykkäkameralla valokuvia naisista. Aina vain naisista, korkeintaan lapsi sylissä, ei koskaan miestä kuvassa mukana.

Kuvaajalle on asiasta huomautettu ainakin kaksi kertaa, mutta kännykamera edelleen räpsii. On myös kysytty, miksi hän kuvaa, mutta vaustausta ei ole saatu.

Oma mieheni on tilanteesta kovin ärtynyt eikä halua meidän enää osallistuvan yhteissin rientoihin. Ensin ajattelin että hän ylireagoi - mutta toisaalta .... mitä ihmettä kaverin mies tekee minun valokuvallani??

Miten reagoisitte? Mitä miehenne ajattelisi?

Kommentit (3)

Jos hän olisi tekemässä vaikkapa kuvakollaasia TaiK:n pääsykokeisiin tai lehtijuttua, hän varmaan auliisti kertoisi asiasta ja kysyisi luvan kuvaamiseen.

Ja jos ei toisille miehillekään halua antaa käypää selitystä, niin ei hyvä. Varsinainen juippi taitaa olla tuo mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaikkea kun olen kuullut ja nähnyt, niin tuollaisestakin olen kuullut aiemmin. Itseasiassa minustakin, vanhasta eukosta, yksi heppu yritti räpsiä kuvia joitakin vuosia sitten ja kielsin ehdottomasti. Kysyin sitten hyvältä ystävältäni (kuvaajan maanmieheltä) jälkeenpäin miekkosen motiiveita kuvata melki vierasta naista. Ystäväni sitten paljasti, että on henkilöitä, jotka järjestävät uusien tulokkaiden maahantuloa ja lupailevat jopa vaimoja valmiiksi. Ja niitä kuvia jätkä sitten räpsi, kuka tahansa nainen kelpasi kohteeksi. Ja jotkut kuvatuista naisista todellakin esiteltiin uudelle tulokkaalle jossakin sopivassa tilanteessa ja ihan liittojakin on noista järjestelyistä syntynyt... mitä minä pidin aivan uskomattomana.

Eli saattaa olla kyse jostain samankaltaisesta... tai sitten mies vain on joku pervo, joka kerää itselleen jotain kokoelmaa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat