Vierailija

Tämä on vain totuus jota ei saa ääneen sanoa!

Sivut

Kommentit (39)

Lähi-Idässä ja Afrikassa myös kristittyjä tyttöjä ympärileikataan, asia kun on kulttuuriin kuuluva eikä sidottu uskontoon.

Kaikkia muslimityttöjä ei suinkaan ympärileikata.

Juutalaisista en tiedä.

Vierailija:

Lainaus:

Juutalaistyttöjä sen puoleen kun kristittyjä tyttöjäkään ei ympärileikata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuoritaan häpyhuulet yms. kauheaa.

Nainen menettää kaiken milla voisi tuntea seksuaalista mielihyvää.

Lisäksi alapää repeää usein synnytyksessä tosi pahasti kun leikelty kudos ei anna periksi. Sitten on todella suuria vaikeuksia pidättää pissiä ja kakkaa.

Julma totuus on, että poikien lisäksi myös tyttöjä ympärileikataan, eri uskonnoissa. Tytön ympärileikkauksen voi tehdä " lievemmin" (poistetaan sisemmät häpyhuulet ja klitoris) tai rajummin (edellisten lisäksi emättimen aukko ommellaan umpeen, jäljelle jää vain pieni reikä kuukautisten takia). Tämä reijän kiinniompelu on joissain kulttuureissa erittäin yleistä, näin voidaan huolehtia siitä että tyttö pysyy neitsyenä avioliittoon asti. Ja tätä silpomista tosiaan harrastaa muutkin kuin muslimit.

Useissa Afrikan ja Lähi-Idän maissa myös kristittyjä tyttöjä ympärileikataan =/

Naisten ympärileikkaus on silpomista, jota ei pidä sekoittaa poikien ympärileikkaukseen.

jossa kehotetään _välttämään_ tyttöjen ympärileikkausta. sitä ei suoraan kielletä!

eli kysymys kuuluu: SAAKO tytön y - l mikäli toinen/ molemmat vanhemmat niin háluavat?

POIKIEN YMPÄRILEIKKAUS LIITTYY JUMALAN TEKEMÄÄN LIITTOON JUUTALAISEN KANSAN KANSSA, JONKA MERKKINÄ OLI SE, ETTÄ POJAT!!!! YMPÄRILEIKATAAN KAHDEKSAN PÄIVÄN IKÄISENÄ! SIIS POJAT! MENIKÖ JAKELUUN AP. POJAT!

Juutalaistytöistä OSA myös ympärileikataan tai silvotaan, mitä sanaa nyt halutaankaan käyttää. Samoin kristittyjä tyttöjä leikataan, ei voi olla näin vaikeaa ymmärtää tätä asiaa.

Meidän poika (mieheni on muslimi) on nyt 9-vuotias, ja sanoi haluavansa ympärileikkauksen, koska isällä, isoisällä (ainoalla elossa olevalla: oma isäni on kuollut) ja sedilläkin on se tehty.

Hän on pysynyt kannassaan jo kuukausia, ja olemme jutelleet asiasta paljon. Silti olen kahden vaiheilla, suostuako vai eikö.

Lapsille on kerrottu molemmista uskonnoista, poika tuntuu valitsevan islamin. Olen aina sanonut, että kun lapset alkaa itse ymmärtää asioista, he saavat itse valita uskontonsa, ja aion siinä päätöksessäni myös pysyä, vaikka poika ei minun uskontoani valitsekaan.

Vierailija:

Lainaus:

lääkärin tulee tehdä toimenpide potilaan luvalla. mikäli potilas ei voi jostain syystä tehdä päätöstä, tulee lääkärin päätöksen perustua lääketieteelliseen syyhyn.

uskontoon perustuvaa ympärileikkausta ei näin ollen tulisi tehdä pikkulapselle; ei tytölle, ei pojalle!

Vierailija:

Lainaus:

Juutalaistytöistä OSA myös ympärileikataan tai silvotaan, mitä sanaa nyt halutaankaan käyttää. Samoin kristittyjä tyttöjä leikataan, ei voi olla näin vaikeaa ymmärtää tätä asiaa.

Juutalaistyttöjä sen puoleen kun kristittyjä tyttöjäkään ei ympärileikata!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat