Seuraa 

Sellasta tässä mietin, että miten teillä muilla imettäjillä onnistuu mahallaan nukkuminen vai onnistuuko?

Kommentit (6)

koska rinnat edelleen turvoksissa ja pikkusen kipeät, vähän niinkun ennen menkkoja, arat. Ja vauvani jo kohta 4 kk ikäinen. Josus iltayöstä rinnat tyhjät, onnistuu.

öö miksi ei onnistuisi? nukun aina mahallaan imetin tai en, eikai se imetykseen vaikuta voiko mahallaan nukkua...? vai siis mitä?en varmaa tajunnu kysymystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ennen lasten syntymää nukuin pelkästään vatsallaan, esikoista odottaessa opettelin nukkumaan kyljellään. Olen imettänyt molempia muksuja yli vuoden, yöimetysiäkin oli ekalla 9kk ja toisella yli vuoden ikäiseksi. Mä olen pystynyt nukkumaan mahalla vasta sen jälkeen kun yöimetykset ovat loppuneet. Ja syynä tosiaan, että tissit on niin arat, ettei tule mieleenkään nukkua mahallaan.

kyllä kans nukun vatsallani vaikka imetän, ei satu tisseihin, varmaan syynä se etten imetä öisin joten ei rinnat niin täytkään yöllä kun ovat tottuneet ettei yöllä syödä...tyttö nyt 5kk ja nukkuu jo 12-13 tunnin unia.

tietysti onha naisena aina vähän ikävä täysin mahallaan nukkua mutta tyynyjen kanssa ja hieman kylki-vatsa asento on mielestäni hyvä=)

...nyt kun vauva on jo 2,5kk. Ihan aluksi ei voinut nukkua mahallaan kun rinnat oli niin täydet ja turvoksissa. Ja vieläkin jos syöttöväli venyy yöllä pitkäksi niin maidot valuu herkimmin mahallaan/kyljellään nukkuessa. Mut periaatteessa siis mitään estettä mahallaan nukkumiselle ei enää ole.

Illalla kun menen nukkumaan (ja olen imettänyt molemmat rinnat) onnistuu alkuyöstä mahallaan nukkuminen. Yleensä sitten yön mittaan käännyn kyljelleen, kun alkaa tissit täyttyä...

Mulla siis mahallaan nukkumisen estää täydet rinnat, jotka silloin aristaa ja alkaa myös valua, jos olen mahallaan. Tämä siis sille, joka ihmetteli kysymystä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat