Vierailija

Itse yleensä käyn illalla.

Kommentit (12)

nukkumaan ilman suihkussa käyntiä illalla. Ihminenhän " hikoilee" vaikkakaan ei aina näkyvästi/tuntuvasti vaikkei päivän aikana urheilisikaan ja ihosta irtoaa kuollutta solukkoa koko ajan ja päivän aikana kaikki ilmansaasteet ym. on iholla. Yöks! Kaikki tämä p...ka siirtyy sänkyyn yön aikana.

Miettikään missä sonnassa nukutte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kerran viikossa ja tarpeen vaatiessa useimmankin kerran (viikon aikana vaihdettu nyt 3 kertaa -> kuopus pissi lakanalle, miehellä kaatui vahingossa mehulasi ja mä tahmasin suklaan kanssa (hehh oli jäänyt puoli levyä suklaata ja kivasti sotkenut joka paikan yön aikana) ja eikä ole lainkaan outoa, että vaihdetaan 3 kert viikossa sotkujen vuoksi. Tyynyt ja peitotkin pestään usein ja uusitaan kokonaan todella usein. Lisäksi mulla on astma ja aika hyvin olen pystynyt tässä bakteeripesässä nukkumaan vaikka käyn useimmiten vain aamuisin suihkuissa.

Vierailija:

Lainaus:

nukkumaan ilman suihkussa käyntiä illalla. Ihminenhän " hikoilee" vaikkakaan ei aina näkyvästi/tuntuvasti vaikkei päivän aikana urheilisikaan ja ihosta irtoaa kuollutta solukkoa koko ajan ja päivän aikana kaikki ilmansaasteet ym. on iholla. Yöks! Kaikki tämä p...ka siirtyy sänkyyn yön aikana.

Miettikään missä sonnassa nukutte!

Joskus myös päivän aikana tai illalla, jos tunnen likaantuneeni edelläkin mainituista syistä. En tykkää mennä nukkumaan hiukset märkinä, lähinnä siksi käyn aamulla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat