Seuraa 

Onko sellaista ja jos on niin saisiko linkkivinkkejä? Kiitos!

Kommentit (3)

Tilaa ihmeessä Suomesta, tæællæ Norjassa on osapuilleen vain yksi valmistaja ja myyjæ - sikakallis Nøstebarn, jolla on vain yhdentyyppisiæ vaippoja. (systeemin on huono > harso, " brillebukse" ja villahousut eli kamalasti hommaa)

Suosittelen esim. www.igulee.fi. On toimittanut minulle paljon ihanuuksia Norjaan.

Mutta muista tullimaksut - eli pyydæ læhettæjææ læhettæmææn mahdollisemman ei-kaupallisen nækøisessæ paketissa.

Asia ei varsinaisesti ole minulle ajankohtainen, mutta tietoa tuli haettua pari vuotta sitten kun etsin kestokuukautissuojia itselleni. Googlaa " tøybleier" , niin saat tietoa myyjistä.

Omat siteeni tilasin Suomesta, se tuli edullisemmaksi. Saksasta tilaaminen näyttää myös olevan tavallista. Yleensä tällaiset vaihtoehtoiset villitykset ovat kovin jälkeenjääneitä ja laimeita Norjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu, asia ei ole niin akuutti. Mulla on hyvä kanava suomeen kun vanhemmat asuvat Suomen puolella 3t ajomatkan päässä ja käymme usein mummolassa niin voin tilata sinnekin suomen posteilla :) Ja oikeasti kaapit on jo täynnä vaippoja mutta ihan mielenkiinnosta olisin vain katsellut tämänkin maan (Norja) tarjontaa. Vähän epäilinkin ettei täältä niin vain kestovaippoja löydy. Jotenkin kestoilu ei sovi Norjaan... siis minun mielestäni. Pyydän anteeksi jos asia onkin toisin. Pitääpä alkaa " käännyttää" paikallisia :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat