Vierailija

Meillä on poika ja tyttö ja molemmat ovat tietysti maailman sievimmät ;). Mietin, että miten teillä, joilla on esim. kaksi tyttöä, ovat molemmat yhtä sieviä, vai onko toinen mielestänne kauniimpi?

Kommentit (10)

on niin kaunis että kaikki ihastelee häntä jatkuvasti.

Tyttö taas saas sääliviä katseita... Myönnän että ei ole veljensä näköinen yhtään vaan ihan tavallinen. Säälittää!

Minusta tietenkin ovat kumpikin aivan ihania ja maailman kauneimpia, mutta harmi kun kaikki ei ole samaa mieltä.

joten ei ole vertailukohtaa. Mutta mulla on kaksi sisarusta, isoveli ja pikkusisko. Ja kyllä on niin, että isoveli on perinyt kaikki kauniit/komeat puolet (ruskeat silmät, hillittömät ripset mm.), mulle on riittänyt myös hieman ulkonäkögeenejä, mutta pikkusiskolle on sitten jäänyt perunanenä ja pienet silmät (uskomattoman paksut hiukset kylläkin!). Mutta selkeästi vanhin on " sievin" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän on perinyt kaikki " parhaat" piirteemme. Pitkä, hoikka, suuret, tummat silmät ja kiharat hiukset. Omasta mielestäni kaikki ovat tietysti suunnattoman kauniita!

Ruskeasilmäisiä, pitkät tummat ripset ja kaarevat tummat kulmakarvat. Hiukset ovat paksut ja luonnontaipuisat, kaksi brunettia ja yksi blondi. Kiitos vaan hyvistä geeneistä heidän komealle isälleen.

Mutta kuten mieheni aikoinaan sanoi: Olkoon lapset vaikka ajokoiran näköisiä, isi rakastaa heitä silti. Ulkonäkö on vain sivuseikka!

kaksivuotias tyttö. En pysty näkemään häntä ' kauniina' , ' sievänä' , ' ei kauniina' , ' tavallisen näköisenä'

minusta hän on vain oma itsensä, ja tavattoman suloinen. Mutta en pysty ikäänkuin katsomaan häntä ulkopuolisen silmin, koska hän on minulle niin rakas.

Kaksi lapsista on varmaan ulkopuolisenkin silmään ns. kauniita. Kolmas on tavallinen talliainen ulkonäöllisesti. Meistä vanhemmista hirmuisen suloinen tietysti, mutta muista varmaan aivan keskiverto tylleröinen.

Toisella on suuret sinivihreät silmät ja tumma kihara tukka. Toisella on suuret ruskeat silmät ja vaaleahko kihara tukka. Molemmilla on pitkät hiilenmustat ripset, kauniit kasvonpiirteet ja tummat nätit kulmakarvat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat