Vierailija

Nuoremmalla en tarkoita alaikäistä kumminkaan. Ajattelisitteko että mitenhän nuokin on päätynyt yhteen vai että mitä tuo poika tekee tuollaisen lihavan 3lapsen äidin kanssa vai että mitä tämä mamma tekee tuon nuorenpojan kanssa?

Vai etkö ajattelisi näinkin erillaisesta pariskunnasta mitään?

Kommentit (13)

ja minkä tyylinen. Jos nuorekas, viitisen vuotta vanhempi, niin en ajattelisi mitään. Jos taas 20 vuotta vanhempi kukkamekko-permanentti-täti, niin ihmettelisin mitä pariskunta oikein näkee toisissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itseäni asia häiritsee mutta miestäni ei. Mies on 21vuotias ja minä täytän 26. Mies on ikäistään nuoremman näköinen koska pukeutuu ns. " hoppariksi" ja on kasvoiltaan todella poikamainen. Yks päivä mieheni pussasi minua kaupassa ja täytyy sanoa että kaikki kääntyivät katsomaan.. Asia nolotti minua todella paljon. Haluisin olla välittämättä ihmisten katseista ja siitä mitä he ajattelevat, mutta tulee paha olo siitä että mitä he oikeasti ajattelevat asioiden meidän kohdalla menevän. Meille on tulossa vauvakin tässä ja minun olisi jotenkin kai vaan yritettävä kestää nämä katseet. Olipa sekava viesti...

Itse olen aika tätimäinen ja mieheni on niin nuoren näköinen että oikeasti joskus on olo että luuleekohan joku että olen hänen äiti... Pitäis vaan lopettaa tuolla ihmisten seuraileminen, tiedän että oikein haen katsellaani sitä että kuka katsoo pitkään ja kuka ei. Se johtuu omasta epävarmuudestani. Välillä " häpeän" itseäni niin paljon että vetäydyn kauemmaksi miehestä. Jotenkin minua hävettää miehen puolesta vaikka tiedän ettei hän häpeä minua millään tavalla, päinvastoin. Nuoret tytöt vilkuilevat paljon hänen peräänsä(n. 13-18vuotiaat) ja varmasti ihmettelevät että minkä tädin kanssa poika on liikenteeseen lähtenyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat