Vierailija

Itse käyn kuolaamassa aina Marimekossa, ja ostan jos vain mitenkään raaskin.......Pääsääntöisesti ihanaa vaatetta ja kamaa siellä.....unikkoon olen kyllä minäkin vähän kyllästynyt, mutta edelleen käytössä unikko-kassi ja ruokalaput.

Uusi ihana päärynäkuosi nyt on pakko saada kesäksi sitä!!!1

Kommentit (20)

Eiköhän se inhottu marimekko ole juuri sitä tasaraitaa, unikkoa ja jokapoikaa sun muuta printtikuosia. Muuta marimekkoa, sitä hllitympää ja tyylikkäämpää, ei sitten tunnisteta marimekoksi.

Onhan se hienoa inhota jotain, joka on melko kallista ja suosittua. Tuntee itsensä paremmaksi ja kuuluu johonkin fiksumpien kastiin. (pitää ei tarvitse, mutta inhoaminen on tyhmää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vuodesta toiseen samat kuosit vaikka ympärillä muoti muuttuu.

vain eri tyylejä, joista jokainen voi sekoittaa mieleisensä. Joku tykkää marimekosta ja se sopii silloin hänen tyyliinsä.

Mua viehättää Marimekossa ajattomuus ja raikas suomalainen design. Suunnittelijoina tosi lahjakkaita nuoria, joiden kuosit ovat aivan ihania. Puhumattakaan retrokankaat!

Mutta makuasioista ei voi kiistellä. Mä en taas välitä romanttisesta tai Provénce-tyylistä. Selkeys ja värikkyys miellyttää sen sijaan.

Joka vuosi tulee uusia kuosia ja niitä on valtavasti, käykää vaikka kotisivuilla katsomassa. Itse tykkään Samu-Jussi Kosken suunnittelemista vaatteista, eivätkä ole mitään perinteisiä " maripaitoja" !!

Ihmiset vain mieltävät kauniin eri tavoin. Itse en esimerkiksi pidä kauniina lyhyitä minihameita muilla kuin pitkäsäärisillä ja hoikilla, toppeja, joiden alta näkyvät rintaliivit, tekokuituvaatteita, tekonahkaa jne... Silti en minäkään inhoa näitä. En ylipäätään viitsi kuluttaa energiaa vihaamseen ja toisten elämäntyylin päivittelyyn...

muotimaailmassa Keski-Euroopassa on tosi tavallista että suunnittelijat ja isot pomot pukeutuu vain mustaan - luulen että Paakkanen ottaa siitä mallia

Pidän Marimekosta ja se ihastuttaa myös tuttavapiirissämme. Ehkä siihen kyllästyisi jos sitä olisi jokaisen tuttavan kotona. Tuen myös mielelläni suomalaista muotoilua ja pidän marimekon kuosien (ei pelkkä unikko!) ajattomuudesta.

keittiö (kaikki mahdollinen unikko sälä ja väri vaihtuu vuodenaikojen mukaan) hassua sinänsä etten muuten pidä unikosta lainkaan, mutta juuri siihen keittiöön se sopi kuin nakutettu :) nyt uusi koti ja uusi keittiö ja sisustus, eikä kiitos enää unikkoa :)

vaatetyylinikin on hyvin kaukana marimekon jutuista, olen myös pienikokoinen ja MM vaatteet ovat aika telttoja ne pienemmätkin koot (oon joskus joutunut lainaan systerin mm vaatteita).

kuosit on musta tylsiä, joku tasaraita heijaajee sitä näkee joka kulmassa jonkun päällä ja kamalia väriyhdistelmiä. tykkään kyllä esim Paola suhosen ivanahelsinki kuoseista :)

marimekko on minusta yllättävän kallista laatuunsa nähden, mun systerillä on jotain 60-70-luvun marimekkoo ja ne ovat paljon laadukkaampia edelleen kuin systerin 5 vuoden aikana hankkimat mm-tuotteet.

btw mua hämää miks Kirsti paakkanen ei esiinnyt koskaan jossain unikkomekossa tms? :) Käyttääköhän se miten paljon marimekon tuotteita?

toki olen ylpeä Kirstistä miten hän on nostanut sieltä pohjista marimekon näin menestyväksi, siitä saa hattua nostaa. olen myös ylpeä siitä kun sinkkuelämässä vilahti pala marimekkoa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat