Seuraa 

En ole ihan varma oliko meillä pinoa joten aloittelin uuden.

No niin neuvolassa sitten käyty siis masun kanssa ja sykkeet oli 145 ja liikkeet ++ että mitäs veikkauksia annatte kumpi siellä riehuu? ja nyt siis rv 20+5 ja rv 16+1 oli 150.

Mitähän muuta, eilen oli hirveen raskas aamupäivä ja itkeä vollotin Jessen nähden kun en tietenkään poiskaan päässy. Mies on paljon ollu nyt töissä ja mulla on stressiä ollu oman isän kanssa. Mutta onneks iltapäivällä oli mieli taas vähän parempi. Jotenkin on nyt niin herkässä tilassa että ei paljoo tarttee kun mulla kiehahtaa tai sitten alan itkemään.

Mitähän muuta, no meijän eloon ei erikoisempaa, Jesse on välillä aika omatahtoinen ja protestoi mulle kun mies on paljon poissa, viikonloppunakin kun meni töihin niin heti alko Jesse mulle kiukkuumaan. Hirveesti pitäis olla aktiviteettiä sillä pienellä miehelle. Eilen oltiin mun äidin luona niin Jesse touhus siellä pihalla vaikka kuinka ties minkä sankon ja harjan kanssa, kyllä on nyt unetkin maistunu hyvin ja on koko yö nukuttu hyvin kun paljon ulkoillaan.

No mutta tarttee lopetella

T,Silja

Kommentit (19)

Kivakiva, kasvupinkka hyppäs heti silmille :). Jos nyt sitten jotain kuulumisia, vaikkei tänne mitään ihmeitä kuulukaan. Oksut ja väsymys alkavat siten helpottaa, että tulevat nyt aaltoina entisen 24/7 sijaan. Truidelle ei ole vielä sykkeitä kertoa, mutta ti on eka ultra. Saadaanpa vihdoin varmuus asuuko siellä edes ketään ja kuinka monta!?! Alkaa jostain syystä jänskättää, ihan kuin menis ekaa kertaa elämässään ultraan...

Me kovasti yritettiin utsia sukupuolia n. raskauden puoleen väliin saakka ja sit luovutettiin. Eivät tuntuneet lääkärit kovin myötämielisiltä kertomaan. Mut näin jälkikäteen olen onnellinen, että salaisuudet säilyivät h-hetkeen. Ite oli satavarma, että kaks poikaa tulee (salaa toivoin kyllä tyttöä ja poikaa). Isäntä oli varma, että tyttö ja poika sieltä tulee. Ja niin sitten tulikin :).

Miten teitin lokakuiset viihtyy pihalla? Kun mulla alkaa olla noiden tyyppien kanssa aika työmaa tuolla ulkona. Pihalle päästyään hajaantuvat eri suuntiin eivätkä oikein jaksa keskittyä mihinkään muuhun kuin karkuun juoksemiseen (huom. eri suuntiin). Muutenkin tuntuu että mitkään lelut ei oikein kiinnosta. Ja vaihteeksi taas haluavat aina juuri sen saman lelun, vaikka roinaa olis paikat väärällään.

Kirppisgalluun vastailen, että joo tykkään käydä kun ehtii. Omalla kylällä on tosin vain yksi kirppis, vaan hyvä että on edes se.

Mutta tälläistä tänne. Hauskaa viikonloppua =)!

Romille vielä, et pimua odottaessa ei haluttu tietää sukupuolta, mut nyt haluttais. Tai ainaski mä haluisin! Kysyttiinki ultrassa, mut eipä tuo täti suostunu kertomaan. Mä voisin kyl mennä siihe 4D-ultraan selvittelee, mut mies ei halua maksaa " turhasta" . Joten kait mä sit odottelen tonne synnytykseen saakka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jotenkin tuntuu et aina on kiire jonnekin kauppaan,ulos,siivoon..

nyt hetkeksi koneelle.

meillä ulkona viihdytään toisinaan hyvin ja toisinaan hyvin huonosti.jos hyvin viihtyy niin tössöttelee poika vaan ympäri pihaa.välillä ottaa lapion, ämpärin tms.ja käy heittään vesilätäkköön ja siinähän se aika kuluu.jos huonompi päivä ulkoilussa niin sitte itketään joka asiaa ja syliin vaan ollaan kokoajan tulossa.sillon on parempi ottaa rattaat alle ja käydä vähä kävelyllä.

meillä autot on myös pop!ei meillä muilla ole aikoihin leikittykään.aamulla ensimmäisenä autokopalle ja sitte alkaa päristely.kaikki pöydät ja tasot aina täynnä autoja,kun poika ajaa ne sinne ja sitte hakee aina uutta ja sama homma.myös tiskialtaat ja kengät on mieluisia auton piilotus paikkoja.autolehtiä luetaan myös innolla.isoveikan tuulilasi lehti on ihan ykkönen.

kirpparilla jonkin verran tulee käytyä.kuravaatteita ostin ny keväällä jonkin verran.rukan sadetakki ja housut.hyväkuntoiset ja ehjät 9e yhteensä ni sama oli ostaa.kaupasta kun hakee niin saa maksaa melkeen 40e yhteensä.isommalle myös kuravaatteita olen ostellu,kun ei tahdo enään kestää kuravaatteet hänen käytössä,ni eipä viiti kaupasta ostaa 17e kuriksia ja huomata parin päivän päästä et niissä onkin jo reikä oli ne sitten rukan tai jonkin merkittömän kurikset samanlailla se reikä tulee silti jos tullakseen.

Kokkolassa on muuten se rukan tehtaanmyymälä jos kuljette sielläpäin.se on pieni kauppa mutta olen paljon ostanut sieltä 2 laadun kuravaatteita ja ovat olleet ihan yhtä käyttökelpoisia kuin kaupasta ostetut hinta vaan edullisempi.kurakintaat esim 2e ostin niitä molemmille viimeksikin kahdet.joskus paremmin vaatetta myynnissä siellä joskus huonommin,mutta aina sieltä on jotain tarttunu mukaan.myös haalareita(ei 2-laadun kylläkään,mut edullisia silti)

moro!

Vihdoinkin ollaan taas päästy tytön kanssa siihen, et ei enää itketä nukkumaan mennessä vaik tuttia ei enää olekaan. Eipä hän tunnu sitä paljoa kaipaavankaan kun ei perään huutele ja pari kertaa on vahingossa sellasen hyllystä löytäny, mut siirtäny vaan sivuun ja jatkanu muitten juttujen tonkimista! :) Täytyy sanoo, et mä niin toivon et tää oli nyt tässä! Toivottavasti ei uutta " romahdusta" tuu!

Nyt sitte seuraavana pitäis siirtää pimu isojen tyttöjen sänkyyn. Enste täytyis tietty käydä sellanen ostamassa ja tietty patjat ja uudet petivaatteet yms., voih tätä rahan menoa!

Muutenki ku tuota ostettavaa riittäis. Pitäis ainaski t-paitoja käydä ostelemassa useampi kappale ja jotain kesäisiä yöpukuja, kun nuo pitkälahkeiset ja -hihaiset alkaa olla mun mielest jo vähän liikaa! Ja pikkuhiljaa pitäis myös noita muita kesävaatteitakin hankkia ja varsinki noit hattuja! Viime kesäset on jääny aika pieniks ja takapihalla auringon porottaessa pipo on pikkusen liian lämmin! Ja sit tietty viel kesäkengiks sandaalit jne. Kohtahan tässä ollaan vararikossa ;)

Pitäis varmaan yrittää hankkia mahdollisimman paljon kirppikseltä, mut ku ei tuo myrtsin kirppis oo viel auennu ja en muualla kauheesti vällää käydä...

G: Käyttekös te kirppiksellä paljon? Missä?

Meillä neuvola vast to, joten sitte tulee täältä sykkeitä ja tietty pimun uusia mittoja! :)

Siljalle sen verta, et mä saattaisin noista sykkeistä veikata tyttöä, koska pimun kaa oli aikas samat. Mut sit taas neuvolantäti veikkas pimusta aikanaan poikaa juuri noitten sykkeiden perusteella... Tiedä sitten häntä...

Ei oo muuten mulle viel kumpikaan ennustaja vastaillu yhtään mitään. Plääh... Mä täällä jo pohdin et oisko niil vaa huonoja ennustuksia, joten ne ei niitä haluu antaa... Taitaa olla mulla liikaa aikaa pohtia näitä asioita iltaisin kun ei uni tuu...

Jeps, mut ei mulla tän kummempia. Palaillaan! Hyviä päivänjatkoja kaikille! :)

Itse en juurikaan käy kirppareilla, vain myymässä. Niillä kerroilla toki tulee tehtyä kierros ja yleensä jotakin tarttuu mukaan. Viimeksi löysin 7 eurolla kivan villakangastakin, juuri sellaista jota olin ajatellut hankkivani.

Näiltä sivuilta voi useinkin bongata ainakin lastetarvikekirppispaikkoja. Juuri viime vkonloppuna oli Korsossa ja Klaukkalassa. Taisin nähdä otsikon myös että Lauttasaaressa olisi. Kannattaa kattella.

Mä oon enemmänkin myynyt/ostanut netin kautta. Eilen löysin työpaikan netin kautta Plaston mopon, ja nyt se nököttää tuolla terassilla käyttäjäänsä odottaen.

Oltiin tuossa pojun kanssa vielä toistamiseen ulkosalla toisessa puistossa. Yleensä ollaan omalla pihalla kun täällä on niin paljon väkeä. Mutta vaihtelu virkistää.

Huomenna lähdetään heti aamusta liikkeelle, viedään mies töihin ja jatketaan matkaa ystävän luokse moikkaamaan. Muuttavat viikon päästä Ruotsiin.

Jeps mutta nyt flunssaisen miehen sekä juuri ja juuri flunssastaan eroon päässeen pojan seuraksi.

Heti vastailemaan ennen kuin kyssärit katoavat päästä:

ULKOLEIKIT meidän poika on ihan ulkofriikki. Viihtyy tosi hyvin vaunuissa kunhan liikkuvat. Pihalla olisi varmaan aamusta iltaan jos saisi. Meidän taloyhtiön hiekkiksellä on tosi paljon leluja ja paljon lapsia. Siinä ne kaikki levittelevät tavaroita ja juoksevat suuntaan jos toiseen. Nyt on ilmestynyt jos jonkinlaista mopoa ja traktoria pihaan niin johan ne kiinnostaa.

AUTOT meillä kans tosi pop nyt, autoa hoetaan aamusta iltaan ja niitä kans pyörii meillä kummassakin kerroksessa. Saa varoa ettei astu päälle.

Mites teillä, onko kauankin ollut se vessakoroke käytössä, jotta lapsi ylettyy itse lavuaariin? Sekin on yksi uusi juttu josta poika tykkää, seistä nököttää siinä ja lilluttaa jotain lelua vedessä.

Eilisilta Sassossa oli tosi kiva, vaikka kotona olinkin jo 23 maissa silti tänään on väsyttänyt eri lailla kuin muuten. Pojun päikkäritkin jäi lyhyeksi. Siitä Sassosta vielä...tyylikäs paikka mutta ei kyllä mun mielestä hinta- laatusuhde ruokaa ajatellen kohdallaan. Hirmu kallis ja miniannokset. No kivointa illassahan oli tietty kurssikavereiden tapaaminen pitkästä aikaa.

Jaaha, nyt tuo pojunen ei malta olla pinniksessä lainkaan, täytyy nostaa pois!

Kävinkin tossa just päivittämässä meidän typyn tiedot kasvupinkkaan. Neuvola oli siis eilen. Hienosti kasvanu ja kehittynyt sano neuvolantäti. Rokotuksenkin neiti otti tosi hyvin. Vähän vaan jäykisti itseään ja sit ku se oli ohi, tokaisi säälittävällä äänellä " noi" . Mut sit ku laitettii laastari ni typy sai hepulit. itki vaa ja huus et " pois, pois" . Ei tainnu tykätä Peppi laastarista... :)

Samalla kerralla oli myös mun masuneuvola ja sykkeeks merkattiin 140. Aika paljon vaihteli 130 ja 150 välillä. Laski se johonki 116 kun oli oikeen kauan pötkötelly selällään... Saas nähä onko siellä sit se poju? Painoa oli tullu taas ihan sairaasti ja tätsky varotteli mua hirmu isolla vauvalla. Kuulema jokainen sokeripala minkä syön kasvattaa vauvaa... Mun kaveri sano kyl et toi ois ihan höpönpöppöä jos ei oo sitä diabetesta ku sillo se oma elimistö pilkkoo ne sokerit kunnolla eikä ne mee vauvaan vaan omille lanteille roikkumaan. Enpä kyl tiiä onko tuo yhtään sen mukavampaa! ;)

Tuntuu et mein typy ei kauheesti viel kunnolla leiki. Ulkona on kyl lappari ja ämpäri kovassa käytössä ja tykkää keinua ja laskea mäkeä, mut sisällä se on lähinnä vaa sellasta lelujen levittelyä. kirjoja tykkää välistä selailla, katellaan yhdessä niitä kuvia ja luetellaan mitä niissä on ja mahdollisesti mitä ne sanoo. Mut leluja otetaan vaan esille, tutkaillaan niitä hetki, heitetään lattialle ja haetaan seuraava... Ja varsinki sillo ku on toisia lapsia leikkimässä samoilla leluilla, ni ei mielenkiinto riitä keskittymään yhtään... Mut kaipa tää on viel suht normaalia tässä vaiheessa?

Nyt pitäs alkaa taas noit pyykkejä selvittelee. Huokaus. Palaillaan!

Onpa keli, käytiin vajaat puoli h olemassa pihalla mutta kylmähän siellä tuli ja vettä tihuttaa.

Aamupäivä meni sadepäiväostoksilla Jumbossa, mies sinne lähti katselemaan takkia mutta tuli tyhjin käsin pois. Minä taas löysin ulkoiluvaatteet...on nyt sitten bränikät kun se kävelylenkkeily alkaa. Ja sitten muutamat uudet rintsikat...valkoiset olivat entiset sen suihkurusketuksen jälkeen, iho värjäsi ne. Pitäisikö lähettää lasku kyseiseen paikkaan jossa rusketus tehtiin, heh.

Otettiin kaikki päikkärit ja nyt mies vuorostaan tekee alakerrassa ruokaa. Itse ajattelin tehdä jälkkäriksi kermavaahtorahkaa jossa mangoa.

Tuossa siivoilin kahta lehtikoria josta tulikin uusi gallu mieleen:

G: Mitä lehtiä teidän talouteen tilataan? Meille tulee Hesari, lisäksi Kaksplus, Perhe ja Me Naiset. Yleensä mies ehtii lukea ne ennen minua. Yksi paheeni on irtolehtien osto silloin tällöin; mm Olivia, KG, juorulehtiä ym. Pojalle ei vielä tule mitään lehteä. Ollaan mukana Barnens Bokklubbenissa ja aika harvoin tulee tilattua kuukauden kirjaa, silti kirjoja on siunaantunut sieltä sun täältä.

No juu...kuivien pyykkien savotta odottaa...mukavaa lauantaita!

Vastailen tässä pikaisesti galluppeihin kun Jesse tuolla touhuaa jotain ittekseen.

Kirppiksellä tykkään kierrellä, ennen oli Tikkurilassa se nova kirppis mistä tykkäsin (nyt se kai on lopetettu), toinen missä käyn on tossa Mellumäessä mellukirppis. Ja sit käydään Lahdessa vai Hollolaako se on siellä on joku kirppis, siellä piipahdetaan aina kun mennään Jessen isomummoa kattomaan. Ja sitten milloin missäkin kun on kirppis niin kävästään. Myyrmäkihallin kirpparia kovasti odottelen.

Odotus aikana olen halunnu aina tietää sukupuolen ja Jessen aikana kävin ultran Jorvissa ja siellä ihan reilusti kertoivat ja oikein meni, aika selvästi se kyllä näkyikin. Nyt sitten eivät kättärillä kertoneet ja nyt sitten saan jännittää loppuun asti, haluisin niin tietää etukäteen mutta en sen takia kyllä yksityiselle mene.

Mä veikkaisin noista omista sykkeistäni poikaa kun Jessellä oli sykkeet alussa myös aika korkeet tai 155 ja 150 sit se lähti laskemaan loppua kohden.

No joo Jesse huomas että istun taas liian paljon koneella ja tuli rutisemaan ja huutamaan tohon viereen joten ei muuta kun heippa.

T.Silja

Vitsin, hitsi, kun taas muka vilskettä..No itse asiassa, tosi kiva, että Silja uskaltautui korkkaamaan pinon, kun eilen käväsin nopeeseen ja aattelin, ettei voi olla mun vuoro taas avata TiSu-pinoa! Näköjään se avaaminen on työlästä, ja sitten kun se on korkattu, niin paljon helpommin tulee itsekin kirjoitettua.

Noi ennustaja-jutskat pelottaa mua ihan simona! Oon niin tosi taikauskoinen, etten iki kuuna päivänä uskaltais kysyä mitään, kun olen niin sata varma, että huonoa tietää...Ja just sitä tyyppiä, että varmana eläisin justi ennustusten mukaan, hyi.

Sanja kyseli kirppiksista; ei mitään havaintoo! Oon niin huono käymään missään, kun musta niissä ei oo koskaan mitään ostamisen arvoista ja aina haiseekin pahalle:O). Ehkä olen vain käynyt väärissä paikoissa. Joskus kyllä käyn jossain puistojen kirppiksillä, ja joskus teen niistä löytöjä, yleensä en.

Tosi kiva kuulla Nasusta ja Eetusta! Oletteko hyvin viihtyneet uudessa kodissa, ja eikös varsinkin keittiö oikein uusittu Nasun mielen mukaan? Kuinkas sun työmatkat muuttui?

No ja nyt " tärkeisiin" asioihin; Madam Truutta avaa ennustuspalstanO:))). Siljalla nyt vähän liian epämääräiset sykkeet, kyllä.. Joko vähän nopeampaa tai matalampaa, muttei just tota kohtaa tarttis olla, heh! Jos mun masussa asuis joku, ja sykkeet ois ton 145, niin fifti-siksti aavistelisin poikaa! Eli 60-40 prosentit pojalle! Mutta kuten sanottu, Pähkis oli justiinsa eri mieltä hissukseen, ja Sanjakin taisi olla typyn kannalla. Mulla itselläni vain on ollut aivan selkeesti pojilla matalammat sykkeet.. Mutta leikki leikkinä, ja katsellaan jatkoa ja varsinkin synnytyksen jälkeistä aikaa. Ai juu, voisin vielä heittää syntymäpäivänkin; se olkoon 030907! Eikä maksa mittään, hih!

Eilen vietettiin vihdoinkin vitosen syntsiä, ja kyllä taas jälkikäteen oli iloinen mieli, kun sai ne pois päiväjärjestyksestä. Vieraita oli vain 5, ja mikä eniten kyrsi, niin se, ettei ihmiset vaivaudu ilmoittamaan jos eivät tule! Ja yksi kutsutuista sattuikin olemaan Jehovan todistaja-perheestä, ja selvittivät mulle, etteivät juhli syntsiä! Harmitti siis vietävästi sen lapsen puolesta, kun toinen oikein silmät loistaen esitti kutsua isälleen, ja sitten ei päässytkään. Kaamea vakaumus, jos eivät omankaan lapsen syntymäpäivää vietä millään muotoa..No, minun mielipiteeni, jokaisella toki omansa.

Lopetanpa tässä kohtaa, ja palajan taasen huomenna, jahka joudan, kun työiltaa pukkaa..

Kauniita unia, ja kestetäänhän reippaina tuo luvattu takatalvi!

Truide

Truidelle tulin vielä vastailemaan. Ollaan viihdytty tosi hyvin täällä " maalla"

Ja keittiöstäkin tuli aivan mahtava. Nyt on kiva laittaa ruokaa, kun on ihan uus hella ja paljon laskutilaa =)

Työmatkahan piteni aika paljon mut siihenkin on jo totuttu. 35 min menee yhteen suuntaan. Ollaan täs suunniteltu pikkukakkosta, joten saa nähdä kauanko sitä töissä olen =)

T. Nasu

Piti tulla heti tännekin kertomaan, et se Madam Mamma vastas vihdoin mulle! Se ennusteli mulle poikaa syntyväksi 11.7 eli tasan rv 37. Saas nähä miten käy... Ja sit se ennusti et saisin viel toisenki pojan helmikuussa 2010... Siihen en kyl usko, koska todellakin aion mennä tän jälkeen töihin! Ei siis ole suunnitelmissa kolmatta! Ehkä sitte " vanhoilla päivillä" voi iltatähteä miettiä, mut ei aikasemmin!

Viel on se Ennustaja Elli vastaamatta. Katotaan meneekö ennustukset yksiin!

Kiva kuulla susta Nasu pitkästä aikaa! Hyvä tietää, et hengissä ollaan :) Ja onnea kakkosen yritykseen!

Noista sykkeistä on kyl tosi huono ennustella. Riippuu niin paljon siitä miten just sillä hetkellä masussa möyrytään yms. Tälläkin " pavulla" on sykkeet ollu korkeemmat kun pimulla ja jos sit oiski poika tulos...? Enpä tiiä...

Mut tässä siis kaikki tältä erää. Jos jollain on viel niit kirppisvinkkejä, niin mielelläni otan vastaan! ite odotan innolla sitä Myrtsin pallohallin avautumista. Ja olisin todella mielelläni käyny tuos Klaukkalan lastentarvikekirppiksellä, mut ku olin töissä ni en päässy :( Viime keväänä kävin siellä ja löysinkin tosi paljon kaikkee kivaa! Harmi vaa ku seki on vaa 2 kertaa vuodes...

Mut siis heipparallaa maatuskat! :)

Tämäkin maatuska haluaa kertoa vähän kuulumisia. Ei meinaa koneelle keretä, kun töiden jälkeen pitää laittaa ruokaa ja tietysti viettää aikaa Eetun kanssa! =) No nyt pikku herra on nukkumassa ni ajattelin tulla linjoille.

Meille ei mitään suurta ja ihmeellistä. Eetulla nokka vuotaa ja kuolaa ihan hirveesti, kun kaikki 4 kulmahammasta tulee samaan aikaan. No toisaalta hyvä et tekee monta hammasta kerralla. Menee siihen samaan kiukkuun.

Kirppiskyselyyn. Ei enää juurikaan tule käytyä. Silloin, kun asuttiin vielä myrtsissä ni tuli käytyä siinä palloilihallin kirppiksellä.

Lapsen sukupuoliG: Ei haluttu tietää etukäteen. Eikä toisenkaan, jos sellanen ilmaantuu. Totta puhuen, suunnitteilla ois ruveta toista kyhäämään. =)))

Eetu on jo niin iso poika. Kauheesti tulee kokoajan uusia juttuja. Pihalla oleminen on kaikkein hasukinta, kun saa olla hiekkalaatikolla. Ihanaa, kun on nyt tää omakotitalo ja oma piha. Mä voin tehdä piha hommia samalla, kun Eetu leikkii hiekkiksellä.

Ainiin, onnea kaikille jotka odottavat vaavia ja tervetuloa kaikille uusille maatuskoille!!!! =))

Meillä on torstaina 1v 6kk neuvola, joten tulen sitten laittamaan kuulumiset. Nyt täytyy hypätä sohvalle kattomaan O.C:tä. Mukavaa iltaa kaikille!!!

T. Nasu ja Eetu(tänään 1v 6kk)

Kiva Nasu kun olit avannut kasvupinon, ja kiva kuulla teistä pitkästä aikaa!

Meillä yöt taas yhtä hulinaa, milloin mikäkin narisuttaa. Nyt taitaa olla eka kulmahammas olla yläikenessä tuloillaan, olin näkeväni jotain ikenen alla eilen.

Tänäiltana tämä mamma lähteen ' taas' juhlimaan...ei vaiteskaan...meillä on 10-vuotis kurssijuhla kolleegojen kanssa. Mennään syömään Sassoon ja halukkaat jatkavat Kalleen.

Viikonloppuna ei ole minkään sortin ohjelmaa ja kylmempää ilmaakin on luvattu. Jospa ottaisi silti projektiksi ostaa pojalle istuimen mun pyörään ja sitten kypärät pitäisi ostaa, itsellekin...kääk.

No nyt en enään muista oliko jotain uusia gallupia laitettu, aamupalalle siis.

Ai niin, saattaa olla että tänään saadaan tietää saako poika tarhapaikan sieltä mistä hain, tai ainakin saadaan tietää että milloin päättävät.

Toimeliasta torstaita!

Nopea piipahdus vain, kunhan ilmoittelen et täällä ollaan! Tää viikko on aika kiirusta, töitä ja treffejä. Ei sit illalla tuu avattua koko konetta kun on kaikkea muuta puuhaa.. Mut yritän välillä vilkuilla ja kirjotella.

Vastaus gallupiin: ei olla selvitetty vauvan sukupuolta etukäteen. Kaikista olen poikaa odotellut tulevaksi, mutta kuinkas kävikään. :) Siljalle veikkaan tyttöä, sykkeet ois vähän semmoset.. ehkä, hehheh, oon siis aika huono veikkaamaan.

Ei tässä auta mikään, mun on nyt lähdettävä ulos, joten heikunkeikun ja palaillaan paremmalla ajalla!

Pähkis :)

Tuunpa pikaseen keskeyttää Romin yksinpuhelun.. Missä leidit luuraa?? Ulkona ruma sää, eikös silloin kuuluis olla pinoutumassa, häh? Ja pakko taas vähän huhuilla, kun ei oo ulkomaansisterseistä kuulunut aikoihin!! Bonnie ja BT, huhuu...HUHUU, mitä kuuluu??

LehtiG; Meille ei tuu ees hesaria, kun sen kumpikin voi lukea töissä, ja Satanen ja Metro on tämmösiä köyhän miehen-Hesareita, heh. Seiska tulee(ihan tv-ohjelmien takia, juu..juorujahan en ees vilkaise..), Aku Ankka, Witch ja Pelit.. Meidän kirjastosta oon onnistunut lainaamaan kiitettävästi Vauvaa ja 2+:saa, joten niihinkään en raaski investoida..Meidän Perhe tuli jonkin aikaa, kun oli tarjous ja sen ostan aina, jos on edullinen irtonumero.

Kiva kuulla Napiaisten kuulumisiakin, ja nytpä sitten jännäillään ultraa, notta montako tällä kertaa tulee..Onkos teillä suvussa ennestään tuplia, vaiko vain teillä näin lähihistoriassa? Meillä ois mun puolella pikkusen taipumusta siihen, ja kolmosen synnyttyä, sainkin tietää, että oli ollut tuplat tulossa, mutta toinen jäi kehittymättä.

Ja Madam Truutta täällä taas; Sanjalle kans siis pojua tarjotaan, olkaapa hyvät:O). En muista nyt laskettua aikaasi, ja kristallipalloni sen verran pölyinen, etten siitäkään pysty justiinsa tarkistamaan synnytyksen päivää, joten jääköön tällä erää se päivä ennustamati.

Eilen olinkin kahteen kertaan Jumbossa, aamusella ja iltasella. Lindexiltä kyttään yhtiä housuja, muttei oo vielä esiin tullut sen enempää Itiksessä kuin Jumbossakaan..Iltasella taas piti käydä kakkosen kanssa T-paitavarastoja uusimassa.

Teinit taas uhkailee ja kiristää, joten pakko kait niitä on piristää ja lopettaa leikki tää, vielä kun on huono sää!

Iloista illanjatkoa toivottaapi Truide ja Miluska

Kiva mä, kun laittelin tonne kasvupinoon, että meitsin neuvola ois 28.pvä..No juu, ei käydä yksityisneuvolassa, joten ei meilläkään vastaanottoa sentäs lauantaisin oo..Taitaakin olla ens torstaina se aika.

Oottelin kovasti jo sitä takatalvea tänään, mutta mitäs hitsiä, tuollahan arska helottaa täysillä ja tosi lämminkin on.

Heti aloitti Milo kaamean huutamisen, kun pääsin koneelle, plääh.

Mä oon odottanut viime perjantaista asti kirjettä koulusta, että pääseekö tuo vitonen haluamaamme kouluun, muttei vieläkään virallista vahvistusta ole tullut:O(. On kirjeet kuulemma postitettu jo viime viikolla, mutta kaupungin kakkosposti vissiin jaetaan jostain Ugandan kautta kiertäen.. Oon kyllä saanut eskarista sisäpiiritietoa, että sinne lapsonen pääsis, mutta kun haluan nähdä mustaa valkoisella.

Mitäs leikkejä loka-neidit leikkii? Meillä kun tuo pikku-ukko on aivan hulluna autoihin; aamulla ensteks on jo autot mielessä, ja niitä asettelee pöydälle jonoon ja ajelee.. Ulkona kyllä kiinnostaa aivan kaikki, ei tartte ees leluja, mutta sisällä ei muuta tee, kuin autoilla ajelee tai katsois autojen kuvia lehdistä. Onkos muut loka-pojat (ihan kuulostaa joltain viemärifirmalta!!) yhtä autohulluja?

Pakko lähteä laittamaan jotain sapuskaa, kun oma vatsakin murisee siihen malliin, että ois karhu herännyt talviunilta!

Ja Romille; hauskaa Sasson reissua, silmäilehän sitä hovimestaria, oisko sama Joonas, kun meillä oli se kakka-keikka viime keväänä!

Heipat!

Trutti

Sama juttu meillä Silja, poika tarvitsee paljon aktiviteettiä ja se onnistuu parhaiten että hän saa painella menemään ulkona. Kun nyt oli 3 vkoa flunssassa niin kyllä kävimme toistemme hermoille täällä sisällä, onneksi taas pääsee ulos vaikka kaverin nokka vielä vähän vuotaakin.

Me oltiin aamulla jo heti 9 jälkeen liikenteessä kun piti kauppaan päästä yhtä lehteä hakemaan ja sitten postittaa kaverille muille maille. Taisimme olla kaikenkaikkiaan ulkosalla 2.5h. Ja tuossa tuo kaveri nyt hakee unta...ihmeen kauan kestää kun oli ulkona niin kauan ja veti aimo annoksen sapuskaa sisuksiinsa.

G: Otitteko selvää lapsen sukupuolesta odotusaikana? Me käytiin 4D-ultrassa mutta sanoimme lääkärille ettei sitten vahingossakaan näytä meille kumpaa odotamme, yllätys säilyi synnärille asti. Me kävimme siitä syystä että halusimme tietää onko rakenteellisesti kaverilla kaikki kunnossa vai ei. No sen mukaan oli, myös sydän, mutta toisin kävi.

Mä en tiedä yhtään noista sykkeistä, joten paremmin tietävät saavat veikata kumpi Siljalle tulee!

Jaaha unohdin kaikki gallupit mitä ajattelin pistää eetteriin joten täytyypi lopetella kun ei tule muutakaan mieleen juuri nyt.

Mukavaa viikonalkua!

Jospa nyt saisin aikaseksi kirjoitaa. Aina ku saa pinon luettua niin on jo monta asiaa unohtunut ja vielä se että kirjoittaa.

Hassua kuinka moni odottaa. Ei paljon pelota " pieni" ikäero =)

Täällä itsekkin loppu suoralla (toivottavasti) ja olo alkaa olla tukala.

G:Me ois esikoisen kohdalla haluttu tietää kumpi on tulossa,mutta neiti piti tiukasti jalat ristissä.

Nyt tämän toisen kohdalla kysyttiin myös ja sanoi että poika ois tulossa. Madam mammalle olen myös laittanut mailia ja veikkaus poika mutta hänen syntymäpäivä meni pahasti metsään.Hänen veikkaus 18.3, mutta eipäs syntynyt. eipä tuo haittaa, ois ollut melkoisen pieni silloin. Sitten veikkasi että kolmas lapsi ois poika ja syntyis helmikuussa 2010. Saas nähdä ;)

Meille meinaa sitten flunssaa pukata. Tytöllä räkä valuu ja no toivottavasti siihen jäis. Itselläni kutittaa nenää ja toivon syvästi että muksu tajuais pikku hiljaa syntyä että sais allergia lääkkeitä edes jotain käyttää. En tiedä sitten meinaako esikoisella tämä nuha johtua siitä että joka paikassa pölisee ku on niin kuivaa vai mistä.

Kirppiksistä sen verran että täällä oulussa tulee melko monessa paikkaa käytyä tai oikeastaan kaikki mahdolliset koluttua. monesti ei löydy oikein mitään mutta sitten joskus tekee aivan mahtavia löytöjä. Esim. tässä talvella löysin neidille melkein uuden lassien toppapuvun 7e.

Mutta lähden neidille puhuun jos alkais jo päiväunille, sais itsekkin pienet torkut ottaa.

Kauniita kevät päiviä kaikille

toivottaa. Marru,Milka ja " poju" rv 38+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat