Vierailija

Jäin kyllä sanattomaksi, kun yritin puistossa hieroa tuttavuutta toisen äidin kanssa. Aluksi hän vaikutti ihan normaalilta ja mukavaltakin, mutta alkoi sitten selittää, että meidän alue on hyvää ufoaluetta. Hän oli kuulemma lastensa kanssa nähnyt jo kolmasti ufon, vaikka on asunut täällä vasta kaksi kuukautta. Kaki asiallisesti puettua lasta leikki kiltisti hiekkiksellä oman lapseni kanssa ja tämä mamma selittää ihan vakavissaan ufoista!

Kommentit (6)

Uskon itsekkin ufoihin ja kaikkeen muuhuunkin yliluonnolliseen ja kuules ihan normaali kahden lapsen äiti olen. :) No ainut ero tämän tapaamasi naisen ja minun välillä on varmaan se että en itse kyllä lähtisi puhumaan ihan tuntemattomille asiasta. Ne asiat ovat aika " arkaluonteisia" ja jaan ne vain ystävieni kanssa.

Miljoona ja miljoonat ihmiset uskovat mm. ufoihin, jotkut vaan puhuvat niistä asioista ihan ääneen eivätkä pidä sitä kummallisena. Ja suurinosa ovat ihan normaaleja ihmisiä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta varmasti jos alkaisit itse puhumaan tälle " sosiaaliverkostollesi" niin yks sun toinen uskoo ufoihin yms, voin lyödä tästä pääni pantiksi. =)

Ihmiset on erillaisia, jotkut puhuvat asiasta kun asiasta ääneen. Jos tällä naiselle ei ole sosiaallista verkostoa ja oli sattunut vaikka edellisenä iltana näkemään jonkun valoilmiön ja halusi jakaa tiedon kanssasi kun ei muitakaan ole kelle asiasta kertoisi. Ei se hänestä automaattisesti hullua tee.

Pidä siinä sitten naama vakavana. Ei ole helppoa. Hän tietää kyllä etten itse usko. Mutta annan hänelle vapuden uskoa ja kertoa juttujaan.

Omaan melkoisen laajan sosiaalisen verkoston, enkä ole vielä kertaakaan törmännyt ihmiseen, joka alkaisi pokkana puhua " jonkun alueen olevan hyvä ufoalue" . Veikkaan että aika monen mielestä ON outoa...?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat