Vierailija

Lähdössä on 2 aikuista, 2- ja 6-vuotiaat lapset. Mitään suurempia ostoksia ei tehdä eli lähinnä rahaa menee syömiseen. Tarkoituksena on tehdä joka päivä toinen ruoka itse lapsille (vaikka kuulostaa hullulle niin vien jo Suomesta jotain kuivamuonaa mukana). Itse pärjää ihanilla tomaateilla, tzatsikilla ja leivällä. Illalla käydään (ei varmaan ihan joka ilta) tavernassa syömässä. Pienimmälle ei oteta omaa annostaa vaan kootaan muiden annoksista.

Aijotaan vuokrata myös auto, mutta se maksetaan jo etukäteen eli sitä ei lasketa " käyttörahaksi" .

Paljon kannattaa varata?

Kommentit (12)

Viime kesänä Plataniaksessa kului kahden viikon reissulla (lapset tuolloin 1v11kk ja 5-v) n. 1500 eur. Joka päivä syötiin illalla tavernassa, päivällä yleensä hotellin allasbaarilla jotakin myös. Aamiaistarvikkeet ostettiin itse, muuten kaikki kokkailut oli " ulkoistettu" . Mitään kovin kummallista ei osteltu, jotain pientä lelua/rantatavaraa lapsille. Muistaakseni tohon summaan kuului autonvuokra 3 pväksi, mikä taisi olla n. 120 eur. Mutta jonkun heittämä 100 eur/päivä on musta aika hyvä arvio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta siinä oli pari retkeä, ostettiin lapselle paljon leluja ja vaatteita, itsekin tuhlailtiin pieniä ostoksia, tuliaisia ja syötiin joka päiväulkona.

Ainoastaan aamiainen syötiin hotellilla (kuului siihen).

Joten voitte varmasti tiputtaa puolet tuosta summasta pois, niin ei ainakaan lopu kesken raha.

Eli voisitte hyvinkin pärjätä tuolla tonnilla kahden viikon ajan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat