Vierailija

Meillä pieni taloyhtiö ja pihatalkoot tulossa. Itse menen silloin hautajaisiin (valitettavasti), mutten halua että sitä puidaan pihalla. Mitä sanon menoistani naapureille...?? Tosi pikkumainen juttu, mutta meidän piha on tälläinen/

Kommentit (7)

Jos joku ei voi osallistau ko. talkoopäivänä talkoisiin, on hän etukäteen tehnyt jotain, vaikka edes vähän kerännyt roskia pihalta tai haravoinut pienen osan. Näin kenenkään ei ole tarvinnut puhunua seläntakana " kun se ei taaskaan osallistunut" . On meilläkin muutama jotka eivät tee yhtään mitään, mutta eipä siitä olla vedetty herneitä nenään. Mulle on ihan sama kuka tekee ja minkä verran. Itse pyrin kuitenkin olemaan tasapuolinen ja teen vaikka vähän etukäteen hommia. Eipä tarvitse maksaa ulkopuoliselle ja nostaa vastiketta yhden tai illan homman takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ongelma on se, että kun tuun takas kotiin, työt on tehty ja pihalla vielä aikuiset viihteellä ja naapurit kommentoi että missäs on oltu yms yms. Eivät ehkä pahuuttaan, mutta luulevat olevansa hauskoja jne. En halua kenellekkaan kiusallista tilannetta tyyliin " olin hautajaisissa" ja " vitsisi oli epäasiallinen" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat