Me Naiset Milla tienaa 7 700 €/kk, Ee elää yhteiskunnan tuilla – nyt he kertovat, mikä merkitys rahalla on elämässä
Me Naiset Lääkäri lausui pysäyttävät sanat 39-vuotiaalle Mimmulle – niiden ansiosta hän muutti elämänsä täysin
Me Naiset Kuinka hyvin osaat tunnetut joululaulut? Tässä visassa vain tosijouluttajat saavat yli 11 oikein
Vauva Toinen sanoittaa tunteita, toinen uhkailee ja kiristää – haittaako lasta, että vanhemmat kasvattavat eri tavalla?
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa valokuvat netissä valokuvat netissä Vierailija klo 12:52 | 17.4.2007 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (3) 1/3 | klo 13:04 | 17.4.2007 lapsistani olen jo löytänyt jotain 40 kuvaa sieltä " galleriasta" , joten saa kyllä heidän galleriansa hieman supeta, kun joutuu poistamaan ne Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/3 | klo 12:54 | 17.4.2007 Siis, löysin kuviani netistä, erään tutuntutun sivuilta, samalla sivulla on myös kuvia lapsistani. Saako toisen kuvia laittaa omalle kotisivulle noin vaan, vaan olisiko minulta pitänyt kysyä lupaa? Olen aika ihmeissäni. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/3 | klo 13:00 | 17.4.2007 ota yhteyttä jos haluat kuvasi pois Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/3 | klo 13:04 | 17.4.2007 lapsistani olen jo löytänyt jotain 40 kuvaa sieltä " galleriasta" , joten saa kyllä heidän galleriansa hieman supeta, kun joutuu poistamaan ne Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/3 | klo 12:54 | 17.4.2007 Siis, löysin kuviani netistä, erään tutuntutun sivuilta, samalla sivulla on myös kuvia lapsistani. Saako toisen kuvia laittaa omalle kotisivulle noin vaan, vaan olisiko minulta pitänyt kysyä lupaa? Olen aika ihmeissäni. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/3 | klo 13:00 | 17.4.2007 ota yhteyttä jos haluat kuvasi pois Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
lapsistani olen jo löytänyt jotain 40 kuvaa sieltä " galleriasta" , joten saa kyllä heidän galleriansa hieman supeta, kun joutuu poistamaan ne
Siis, löysin kuviani netistä, erään tutuntutun sivuilta, samalla sivulla on myös kuvia lapsistani. Saako toisen kuvia laittaa omalle kotisivulle noin vaan, vaan olisiko minulta pitänyt kysyä lupaa? Olen aika ihmeissäni.
ota yhteyttä jos haluat kuvasi pois