Vierailija

Kaikki asiat ns. " paperilla" ok. On mies ja kaksi lasta, joiden kanssa olen kotona. Työelämään palaan syksyllä. Taloudellisesti menee ihan hyvin, toimeen tullaan eikä ihan jokaista euroa tarvi laskea. Lasten kanssa tykkään olla ja rakastan heitä yli kaiken, siltikin tuntuu että pinna käryää heidän kanssaan joka päivä. Miehen kanssa menee ihan kohtuuhyvin kun eletään ihan normaalia elämää, mutta heti jos pitäisi keskustella jostain lasten kasvatuksesta, meidän parisuhteesta tms ei mies kestä tätä ollenkaan vaan keskustelu kääntyy siihen että häntä aina haukutaan. Hänen omien sanojensa mukaan tukahdutan hänet ja hän ei siksi jaksa olla innostunut mistään. Asiaa pitkään mietittyäni olen miettinyt teenkö jotain olennaisesti eri tavoin kuin ennen, mutta muutosta en ainakaan itsessäni ole huomannut. On toki niin että joudun ohjaamaan huushollin ja perheen arkea lähes kaikessa, mies vetätyy aina taka-alalle ja kysyy multa joka asian joka liittyy kodinhoitoon ja lastenhoitoon. Koen sen tosi rankaksi ja toivoisin välillä hengähdystaukoa itsellenikin ja tämän olen sanonut miehellekin. Tuntuu ettei mieheni kuuntele minua ollenkaan eikä välitä tunteistani. Tätä jatkunut jo kuukausia, joten minullakin on tunteet alkaneet viilentyä enkä ole enää jaksanut olla kauhean kiinnostunut hänestä. Välillä tulee valonpilkahduksia ja ajattelen että kyllä tämä tästä, mutta pääsääntöisesti koen erityisesti parisuhteen ahdistavana. Eroakin olen miettinyt, mutta en oikeasti tiedä minne lähtisin enkä toisaalta haluaisi viedä mieheltä lapsia. Enkä tiedä helpottaisiko elämä millään muotoa eron jälkeen, päin vastoin.

Onko kenelläkään muulla ollut vastaavanlaista tilannetta ja miten siitä selvisitte? Helpotti hieman kun sain tänne purkaa tuntojani. En kaipaa ilkeitä kommetteja, vaan jonkinlaista tsemppausta!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat