Seuraa 

eli meidän poitsu 2kk alkoi saamaan ruokaa pullosta myös öisin...tähän asti on siis saanut tissiä ja nukahtanut heti saatuaan vatsansa täyteen eli on ymmärtänyt että yöllä kuuluu nukkua...nyt kuitenkin jouduttiin siirtymään pulloruokintaan myös yöllä, kun poitsu ei saanut vatsaansa täyteen, vaikka kuinka molemmista tisseistä nassuttikin..nyt ongelmiksi on tullut yöheräilyt, kun poika saa pullon suuhun silmät aukeavat ja enää ei väsytäkään yhtään..miten siis saisi pojan nukkumaan myös pullosta syönnin jälkeen öisin...tulee öistä raskaita kun viime yönäkin alkoi syömään puoli kolmelta ja vielä viiden jälkeen oli hereillä ja yritti kovasti jutella ja kun ei juteltu niin hermothan siinä pojalla meni...muutenkin kaipaisin vinkkejä kun poitsu ähisee ja huitoo ensimmäisen pitkän yöunipätkän jälkeen ja loppuyöstä onkin melkein tunnin välein hereillä...huitovat kädet on kyllä alusta asti ollut melkoinen ongelma..

Kommentit (4)

Meillä toimi näin:vaikka kuinka herännyt olikin vauveli pulloruokinnan jälkeen niin vielä rauhoittui maha täytenä tissille, johon sitten miltei heti nukahti. Ei syönyt, mutta piti tissiä suussa. Hetken lusutteli rintaa, mutta sitten tuli jo nukkumatti ja helppo oli nukkuva pienokainen nostaa omaan sänkyyn. Nykyisin nukkuu jo 9 tuntia yössä ilman yösyöttöjä, että ihan hyvin on oppinut milloin nukutaan, vaikka onkin pulloruokinnalla ollut. Ikää nyt vajaa 2 kk.

että missä pullon annat jne... eli vietkö vauvan valoisaan keittiöön kun lämmität pullon?

Meillä auttoi kun poika syötettiin vanhempien sängyssä, hämärässä elikkä ihan samassa paikassa ja samoissa olosuhteissa kun imetyskin oli hoidettu. Pullon lämmityksen ajan vauva odotteli sängyssä.

Näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä kanssa hoidetaan syötöt yöllä oli pullo tai tissi, meidän sängyssä pienen yölampun valossa, eli tosi hämärässä. Jos on liian valosaa niin poika 2,5kk herää liikaa. Poika rauhoittuu ja nukahtaa aina mun pää mun rinnan päällä, kuunnellen mun sydämmen sykettä. Röyhtäily sujuu siinä samassa. Meillä yleensä mies lämmittää pullon ja poika imee sillä välin tissiä.

Meillä on kanssa tota huitomista ja ähinää aamuöisin ja nyt oon kokeillu nukuttaa poikaa mahalleen ja se on kyllä auttanut. Poika osaa jo nostaa päätään ja hartioitaan sujuvasti. Eli alkuyön nukkuu kyljellään ja syötön jälkeen mahallaan.

Toivottavasti tästä on jotakin apua sulle.

Hermione ja poju

tyttö oli kova huitoo käsillä ja se loppui kun kapaloitiin.syötin aina tytön kapalossa niin nukahti syötyään ja siirsin vaan omaan sänkyyn niin ei ees herännyt..:)

k.h.p ja likat 09/00 ja 09/06

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat