Vierailija

Asumme pk-seudulla ja olemme niin pienituloisia, ettemme koskaan pysty ostamaan kolmiota suurempaa asuntoa. Jätämmekö haavaat toisesta lapsesta silkan köyhyyden vuoksi?

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voineet pohtia, että onko varaa niin ja niin moneen lapseen. Vaikka miehestäni olen onnellinen, olen sitä mieltä, että sellaisessa taloudellisessa tilanteessa hänen vanhempien ei olisi enää viidettä lasta pitänyt hankkia. Myös erään kaverini perheessä oli jo pahoja taloudellisia vaikeuksia kolmen lapsen kanssa, niin arvatkaapa vaan, kuinka paljon tilanne helpottui neljännen synnyttyä.

Haluaisin ehkä jopa neljä lasta, mutten usko pystyväni tarjoamaan taloudellisesti turvattua elämää kuin kahdelle, joten kahteen taitaa meidän lapsiluku jäädä. Ja kyllä, haluan lapsilleni omat huoneet viimeistään kouluiästä alkaen. Haluan heille myös ajanmukaiset siistit vaatteet (en nyt tarkoita kalliita merkkivaatteita). Haluan tarjota heille mahdollisuuden mm. vaihto-oppilasvuoteen ja haluan maksaa heille ajokortin. Haluan tosin opettaa heille myös sen, ettei raha kasva puussa, vaan sen eteen on tehtävä työtä.

pohdintaa kyllä todella hyvin. Kyllä se kuulkaa on niin ettei niitä lapsia tarvii tehdä jos ei niille omasta mielestään voi parastaan antaa. Ja mitä sisaruksiin tulee niin ei nekään aina ole mikään rikkaus, niitä kun ei saa itse valita. Kyllä mä oisin mieluummin elänyt lapsuuteni ilman sisaruksia. Ja voihan ne kaikki 10 lastakin kuolla yhden sijaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat