Vierailija

miehet joilla on marimekkopaita, eivä,t ole terveitä. Outoja ehkä hompahtavia tai tossun alla.

Tasaraitapaita on kamalinta, mitä miehellä voi olla (lappuhaalarit taitaa mennä aika lähelle.)

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:

miehet joilla on marimekkopaita, eivä,t ole terveitä. Outoja ehkä hompahtavia tai tossun alla.

Tasaraitapaita on kamalinta, mitä miehellä voi olla (lappuhaalarit taitaa mennä aika lähelle.)

...ukko on ihan naurettava pelle muutenkin. On ollut myyntihommissa vuosikaudet ja pukeutuu NIIN yli töihinkin. Pukeutuu siis muodollisemmin kuin esim. Ollila Nokia-aikoinaan ja on siis perus myyntimies.

Tällä kaverilla on kans jokapoikaa ja tasaraitaa vaikka millä mitalla. Innostuu milloin mistäkin urheilulajista ja ostaa aina ekana ne lajin vaatimat tekstiilit. Innostu lenkkeilystä ja osti sellaset kaameet makkarankuoritrikoot, teknisen ihonmyötäisen paidan, jonkun *keleen huivin ja sellaset juoksulasit. Äijä on kun raatokärpänen, kun se starttaa tosta lenkille. On vielä semmoista leveälanteista mallia, ja ihme semmoinen kumara tyyli sillä juosta...siivet vaan selkään ja kauhuelokuvaan...jättiraatiksen paluu. Oma mieheni juoksi 15 vuotta vanhassa tuulipuvussa sen ohi tuolla lenkillä ollessaan.

Mies on aika ämmä muutenkin. Vouhottaa lastensa vaatteiden kanssa ja JÄKÄTTÄÄÄÄ. Mä en ymmärrä naista, joka syttyy tommoselle " miehelle" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Lukiossa mun luokalla oli poika jolla oli sekä lappuhaalarit että tasaraitapaita. Kuulinkin myöhemmin että hän on homo.

...näky oli kyllä ihan kammottava. Olin väsynyt valvomisista ja mua alkoi naurattaa ihan hillittömästi. Sain vaivoin pidäteltyä nauruntyrkähdystä, kun vilkeri eskaripoikani alkoi laulaa (oli tunnistanut unikot) " marimekko on merimekko" . Kännyin poispäin ja nauroin jo ihan estottomasti, olipakko =D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat