Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

muuta kun seurakunnan kerhoa,jonka mie luen harrastukseksi.Kerhopäiviä on 3 viikossa ja todellakin se riittää mein pojalle ihan ok. Kyllähän me puuhaillaan kaikkea kivaa mutta varsinaisia harrastuksia ei vielä ole.Sitten kun menee kouluun ekalle niin otetaan ehkä yksi harrastus joka ei maksa liikaa,jos poika sitä haluaa. Meillä ei kyllä ole harastuksiin edes varaa,joten siitä kai johtuu ettei ole harrastuksia. onhan jotain halpoja harrastuksia joita tiedän mutta ei olla vielä aloitettu.Minusta harrastukset ovat hyviä koululaiselle,mutta elle kouluikäiselle ei tarvitse harrastusta välttämättä. Tääkin on jotenkin egoilua tää harrastaminen nykyään. Kyllähän sen kautta kavereita saa ja kivaahan se on muttta ei kaikkien oo pakko harrastaa aina jotain.ei ole elämän tärkeimpiä asioita.

Kommentit (2)

kyllä lapset ehtii harrastaa myöhemmin ja vanhemmat ovat taksikuskeina. Oma kuopus kohta 5v eikä ole muuta kun pvkoti 3pv viikossa vaikka on halunnut itse mennä futisjoukkueeseen. Ehkä ensi kautena jos vielä into päällä. Mulla sitten 13, 14 ja 16v ja kaksi heistä pelaa futista monta kertaa viikossa joten kuskaamista riittää. Olin päättänyt jo kun sain tämän kuopuksen etten rupea mihinkään ryhmään heti viemään. On kyl kasvanut futiskentällä joten siitä ehkä oma innostus nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat