Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on TÄYSIN kalju 11kk, onneksi on poika ;) Ehkä jo 2 vuotiaana pääsee parturiin?!

Kommentit (17)

Oli kalju vielä vuoden vanhana, sen jälkeen alkoi tukka kasvaa kovaa vauhtia. Nyt en raaski leikata niitä luonnonkiharoita, onneksi otsatukka ei ole kasvanut samaa vauhtia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun leikattiin otsis kun hiuspinni meni suuhun ja oli siten liian vaarallinen. Kesäksi ajateltiin leikata siistimpää mallia ettei näytä sit rasvaletiltä hikihatussa.

sitä ennen olin jo muutamia kertoja siistinyt itse saksilla kotona. Siitä ekasta parturikerrasta eli 11 kk iästä sitten on käyty 4-5 viikon välein, ikää nyt juuri 3 v. Poika itse tykkää käydä parturissa, oikein aina odottaa ja kyselee, että koska pääsee.

nuoremmalta kun oli 9 kk.

Vanhempi poika on nyt 3 v ja hiukset pitää leikata kerran kuussa. Hiuksia on vielä niin tuhottoman paljon etten itse saa leikattua, kestää niin kauan ettei kärsivällisyys riitä.

Nuoremmalla on onneksi paljon hentoisemmat hiukset ja ne saan itsekin ihan nätisti leikattua.

Nyt 2v6kk käynyt hiusten leikkuussa monesti ja hänellä oikein paku tukka. Toinen nyt 11kk ja pitäis siistiä korvien päältä ja päälaelta. Kummallakin ollut kunnon tukka syntyessä

mutta on niin villikko etten usko hänen istuvan paikallaan parturissa! Niinpä saksin itse kun poika nukkuu ja jälki ei ole kovin hyvää :/ Isosisko 2v9kk käy kampaajalla joka toinen kuukausi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat