Vierailija

Siis sellaisia, jotka eivät yhtään ärsyynny siitä, jos jonkun vauva saa korviketta, tai joku synnyttää lapsensa sektiolla ilman lääketieteellistä syytä, tai jos joku äiti käy dokaamassa joskus kun lapset on pieniä ym ym.

Sellaisia, joille tulee paha mieli vain oikeasta lasten laiminlyönnistä?

Kommentit (4)

Voin tehdä itse omat valintani, sama koskee muita ihmisiä, kunhan ketään ei vahingoiteta. Muiden tuomitseminen ei tee minusta itsestäni sen parempaa kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En muutenkaan tuomitse kovin helposti toisten tekoja. Mistä mä mitään tiedän, mitä ihmisillä on taustalla..

Ja nuo asiat, mistä mainitsit ei kuulu mulle pätkääkään, mitä muut tekee..

eivät saa slaagia kun perheessä nukutetaan vielä eivätkä koe toisen pitkää kotona oloa arvosteluna omia valintoja kohtaan.

Minä uskon, että moni arvostelija, arvosteli sitten imetystä tai imettämättömyyttä, kokee toisen valinnat oman valintansa "arvoittamisena" ja siten ylireagoi.

Vrt. baarikeskustelu: esitettiin sielläkin ajatus, että jos ei käy baareissa, on vähintäänkin kireä ja karmea äiti ;-), vastauksena sille, että jos käy baareissa, on huono äiti.

Samoin klassinen päivähoito-kotihoito-virikehoito keskustelu. Korvikekauhusta ja paniikista taaperoimettäjien johdosta nyt puhumattakaan...

Nimim. juppi-hippi-punkkari ja vaihdan paikkaa, hei mä lennän taas turha mua yrittää mihinkään kategoriaan laittaa luomu-ura-äiti ;-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat