Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

eli nyt viikkoja kasassa 29+6 ja mahasta kuulunut parin päivän ajan muutaman kerran sellainen " naks" -ääni! mikä ihme voi olla kyseessä?? Ääni kuuluu ehkä silloin kun vauva liikkuu, mut tää on ihan uus juttu mulle?? Jos joku viisaampi vois valaista! :)

Kommentit (5)

Muutama viikko sitten täällä oli samankaltainen pino, missä ihmeteltiin tuota mystistä naksumista, josta itsekin " kärsin" . Joku neuvolantäti oli arvellut, että vauvan nivelet naksuu. Minun naksahdukset tuntuvat enemmänkin pienen ilmakuplan puhkeamisilta, mutta eihän mahassa voi olla ilmakupsi. Siksi mieleeni tuli sellainen, että mitä jos vauva maiskauttaa lapsivettä suussaan ja saa sillä tavoin aikaiseksi pienen alipaineen joka purkautuu naksahduksena. Tiedä en, mutta hassua se on :=)

Cana & kirppu 31+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuopuksella maha naksahteli niin, että ääni kuului huoneen toiselle puolelle asti. Neuvolassa eivät osanneet sanoa, mutta nyt tytön (1 v) polvet naksuvat aivan samaa ääntä päästäen. Eli itse olen satavarma, että polvet ne siellä pienokaisen rymytessä naksahtelevat. Joku on ehdottanut myös kalvoja, että lapsi paukuttelisi kalvoja pikkunäpeissään. Hmmm? Suattaapa olla, vaan meillä ainakin siis ääni tismalleen sama kuin samaisen lapsen jäsenten naksahtelu nyt mahan ulkopuolellakin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat