Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei! Ongelmani on seuraavanlainen: lopetin imetyksen kokonaan reilu viikko sitten vahennettyani sita pikkuhiljaa muutaman viikon ajan. Loppujen lopuksi poika (vajaa 1v) kieltaytyi itse jaljella olleista kahdesta paivaimetyksesta, jonka jalkeen jatkoin muutaman yon aamuyon yhta imetyskertaa, noina iltoina olivat rinnat tosi taynna ja pinkeat, mutta siita se pikkuhiljaa vaheni kunnes tuntuivat taysin tyhjilta ja sitten loppui imetys kokonaan. Mutta nyt yllattaen eilen illalla toinen rinta olikin tosi kovan tuntuinen ja siina vaikuttaa olevan maitoa ' jumissa' - mita ihmetta?! Se on myos hieman kosketusarka ja nayttaa paakkuiselta - siis juuri niinkuin olisi maitoa taynna. Toinen rinta taas on ihan normaalin tyhja. Voiko rintaan tulla jotenkin jalkijunassa lisaa maitoa, tai jaada tukkeeseen? Vai liittyisikohan tama jotenkin siihen etta on kuukautisten alkua aavisteleva olo myos? (Kuukautiset eivat ole siis viela palautuneet.)

Onkohan kellaan ollut vastaavaa kokemusta? Mitahan tassa pitaisi tehda?!

Vastauksista etukateen kiitellen,

Lumsku

Kommentit (1)

Meillä poika teki pari kk sitten itse tissilakon ja imetys loppui. Mulla oli joitakin viikkoja sen jälkeen rinnat välillä tosi täyden tuntuiset ja välillä hitsin kipeätkin ja kovat/paakkuiset. Neuvolasta ohje oli lypsää vähän enintä pois ja tuo auttoikin ja maidon eritys pikkuhiljaa loppui kokonaan. OOn kuullut toisilta että maitoa voi alkaa herua vielä aika pitkänkin ajan päästä.. kun tuo hormonitoiminta hakee taas uutta muotoaan. Tärkeää ois saada helpotusta " pinkeyteen" (rintojen ja hermojenkin, heh) ettei tule rintatulehdusta. Lämmin suihkuttelu ja käsin lypsykin autto mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat