Vierailija

1. Tykkäätkö saada suuseksiä? Mikä siinä on ihanaa/inhottavaa?

2. Kuinka usein haluaisit saada suuseksiä?

3. Tykkäätkö antaa suuseksiä? Mikä siinä on ihanaa/inhottavaa?

4. Kuinka usein haluaisit antaa suuseksiä?

5. Missä vaiheessa suuseksiä uudessa suhteessa?

6. Parasta suuseksikokemuksesi?

Kommentit (16)

Se on ihan kivaa, se tuntuu mukavalta. Se ei ole koskaan inhottavaa, mutta jos olen väsynyt, en jaksa olla vastaanottajana(kaan).

2-3 kertaa viikossa on OK.

Tykkään, varsinkin vakituisessa suhteessa. Se on kiva kun toinen nauttii ja siitä saa itsekin kicksejä.

2-3 kertaa viikossa on OK.

Yleensä vasta parin, kolmen kerran jälkeen. Mulla se on luottamiskysymys, en anna suuseksiä ennenkuin alan luottaa toiseen.

Enpä tiedä, kaikki ne on mieheni kanssa ihan parhaita.

Vierailija:

[quote]

1. Tykkäätkö saada suuseksiä? Mikä siinä on ihanaa/inhottavaa? Juu, aijai, mies joka osaa tehdä sen oikein, aloittaen hitaasti,kiusoitellen, hellästi, jopa alkaa mirri kehräämään.

2. Kuinka usein haluaisit saada suuseksiä? Usein, vaikka joka toinen rakastelukerta, eli kerran päivässä... kunhan ei ala kaavoittumaan

3. Tykkäätkö antaa suuseksiä? Mikä siinä on ihanaa/inhottavaa? Tykkään , tykkään kunhan mies on oikea ja " vehje" haluttava, mitään pientä lötköä ei viitti kyllä lutkuttaa...

4. Kuinka usein haluaisit antaa suuseksiä? monsuniaikaan annan 1-2krt/pvä, muutoin n.joka toinen pvä

5. Missä vaiheessa suuseksiä uudessa suhteessa? Sitten kun tuntuu hyvältä ja tutulta, ehkä noin 2 vkoa ekasta rakastelukerrasta

6. Parasta suuseksikokemuksesi? Sen jälkeen kun mies on kielellään saanut orgasmin aikaiseksi, miten ihanalta tuntuukan akti sen jälkeen, sekä se miten mieheni nauttii kun leikittelen suullani hänen vehkeellään... upeeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tykkään saada ja antaa suuseksiä, mieluiten aina rakastelun yhteydessä. Suuseksiä voi olla heti suhteen alussa ts. kun ekan kerran rakastellaan :-) Ei ole tullut vastaan miestä, joka ei tykkäisi antaa/saada suuseksiä.

N39

Vierailija:

Lainaus:

1. ehdottomasti! taitavan miehen käsittelyssä se on vaan niin... ihanaa, tuntuu siis hyvältä.

2. vaikka monta kertaa päivässä, en kuitenkaan menkkojen aikana

3. ehdottomasti! ihana tuntea kova kalu suussa ja huulilla ja nähdä miten mies nauttii. myös miehen laukeeminen suuhun on ihanaa.

4. aina, kun mies haluu, annan siis yhtä mielelläni kuin saan

5. vaikka heti, kun seksihommiin päästään

6. se liittyy enemmänkin siihen mieheen ja paikkaan... :)

N30+

1. Tykkäätkö saada suuseksiä? Mikä siinä on ihanaa/inhottavaa? Tykkään, nam... ihanaa kun on taitava mies Uhhh, jota ei tarvi opastaa

2. Kuinka usein haluaisit saada suuseksiä? Vaikka joka päivä ;)

3. Tykkäätkö antaa suuseksiä? Mikä siinä on ihanaa/inhottavaa? Tykkään, on ihana saada suu täyteen kovaa kalua, tai pehmyttä jonka sitten tuntee kasvavan ja kovettuvan suussa... nami

4. Kuinka usein haluaisit antaa suuseksiä? Vaikka joka päivä ;)

5. Missä vaiheessa suuseksiä uudessa suhteessa? Samantien kun muutakin seksiä

6. Parasta suuseksikokemuksesi? Ihana mies joka vielä oikein taitava

En tunnista sua! :-) Eikä tarvi kertoa tietenkään tarkemmin. Olis vaan kiva lukea hyvistä suihinottokokemuksista.. ;-) Olen huomannut, että monesta asiasta olen samaa mieltä kuin sinä :-) t. myös suihinotosta nauttiva kutonen/ap

Sinä olet varmaan se joka kirjoittelee niitä pitkiä ja seikkaperäisiä suihinottokirjoituksia. Taisin kerran vastata että mulla alkaa seisomaan niitä lukiessa. Mistähän saisi moista hoitoa..

mie-s

Vierailija:

Lainaus:

Juu juu, N30+ minäkin :-) Ja suuseksi on sydäntä lähellä. Otan lähes aina kantaa suuseksialotuksiin ja olen niihin monesti kirjoittanut pitemminkin... Mun kirjoitustyyli suuseksiasioissa (ohjeissa) kuulemma jo tunnistetaan.. uups ;-) vai pitäskö sanoa slurps! :-D

En ole pahemmin innostunut. Musta on tylsää ja tuskasta ottaa mieheltä suihin. Ja ei todellakaan loppuun saakka - yäk!

Enkä ole niin mielettömän ihanaa itsekään saanut, eli voi ihan hyvin jättää väliin.

1. Tykkäätkö saada suuseksiä? Mikä siinä on ihanaa/inhottavaa? en tykkää ihmeemmin, ei se nyt vastenmielistäkään ole, mutta on olemassa paljon mukavampiakin juttuja

2. Kuinka usein haluaisit saada suuseksiä?muutaman kerran vuodessa

3. Tykkäätkö antaa suuseksiä? Mikä siinä on ihanaa/inhottavaa?joo, se on mageeta. Siis ihana nähdä ja tuntea kuinka toinen nauttii

4. Kuinka usein haluaisit antaa suuseksiä?vaikka päivittäin

5. Missä vaiheessa suuseksiä uudessa suhteessa?kyllähän se samaan aikaan tulee kuin muukin seksi

6. Parasta suuseksikokemuksesi? ulkona...

Juu juu, N30+ minäkin :-) Ja suuseksi on sydäntä lähellä. Otan lähes aina kantaa suuseksialotuksiin ja olen niihin monesti kirjoittanut pitemminkin... Mun kirjoitustyyli suuseksiasioissa (ohjeissa) kuulemma jo tunnistetaan.. uups ;-) vai pitäskö sanoa slurps! :-D

Vierailija:

Lainaus:

En tunnista sua! :-) Eikä tarvi kertoa tietenkään tarkemmin. Olis vaan kiva lukea hyvistä suihinottokokemuksista.. ;-) Olen huomannut, että monesta asiasta olen samaa mieltä kuin sinä :-) t. myös suihinotosta nauttiva kutonen/ap

sä oot siis nainen? :)

nelonen

Parasta siinä on täydellinen antautuminen toiselle ja antamisessa on nähdä mies nauttivan. Katsekontakti on todella kiihottava suuseksin aikana.

Sain 17-vuotisessa avioliitossani aivan täydellistä suuseksiä aina. Mieheni tykkäsi hommasta todella ja oli taitava siinä.

sun kirjotuksia (jos ne on niitä edellisen mainitsemia pitkiä ja yksityiskohtaisia) on kiva lukea... ollaan siis hyvinkin samalla aaltopituudella ;). jatketaan samaa rataa, ni pysyy miehet tyytyväisinä...

N30+ eli se nelonen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat