Seuraa 

Hei olen kolmevuotiaan pojan ja yksivuotiaan tytön yh-äiti ja muuttamassa jyväskylään kesäkuun alussa, olisi mukavaa jos löytyisi pian sekä äidille että lapsille mukavaa juttu- ja leikkiseuraa, olisi nopeampaa sopeutua lastenkin muutokseen kun saisi uusia kavereita:)

sähköpostia saapi laitella

sanna.lahdenpera@elisanet.fi

Kommentit (4)

me asutaan jyskässä...viis vee poika, tyttö 3 ja puol ja la elokuussa...lapset ovat isällään välillä ja aika käy todella pitkäksi...kavereita vailla:)olisi kiva tutustua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minne päin Jyväskylää olette muuttamassa? Asumme länsipuolella kaupunkia, eikä keskustakaan ole kaukana. Minulla on 3- ja 5-vuotiaat pojat ja syyskuussa syntyy vauva, itse olen kolmekymppinen.

Olen jo nyt huolissani ensi syksynä alkavasta äitiyslomasta, sillä molemmat aiemmat äitiyslomat ovat olleet aika yksinäisiä, kun samassa tilanteessa olevia kavereita ei ole ollut. Olisi mukavaa löytää seuraa itselle ja lapsille kävelyretkille, puistoon ja vaikka lounaalle.

Meidän perhe majailee Palokassa ja minäkin haeskelen uusia tuttuja itselleni kaveriksi sekä pojille (3 v. ja syksyllä 5 v.) leikkiseuraksi.

Elämäntilanteemme muuttuu nimittäin syksyllä kun odotamme syyskuussa syntyväksi perheenlisäystä ja jään kotiin " vapaaherrattareksi" .

Itse olen 34 v. ja minulle voi kirjoittaa miskaan@luukku.com

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat