Vierailija

Huoltajuusasioista on siis kyse. Jättämäni mies (alkoholiongelmainen) yrittää viedä minulta lapset ja kehittänyt juttua väkivaltaisuudestani. Lapsilta asiaa ei voi kysyä, sillä he ovat vasta 2 v ja 6 kk. Miten saan sossun väen uskomaan, etten todellakaan ole väkivaltainen?

Kommentit (7)

Vaikkei näin olisikaan, sosku uskoo sitä, joka kirkkaimmin otsin valehtelee (kokemusta)... :(

Koskaan ei pidä jäädä puolustelemaan ja hyssyttelemään. Täysi hyökkäys takaisin.

Kiistät jokaisen kommentin sanomalla että juu, näin se uhkaili sanovansakin.

heidät kasvoista kasvoihin, ja rauhassa selittää ja näyttää minkälainen ihminen olet. He näkevät sinut, lapsesi, kotisi ja välillänne olevan vuorovaikutussuhteen. Voit kertoa heille totuuden omasta " väkivaltaisuudestasi" , ja miehesi valheesta. He näkevät ja lukevat paljon kyllä rivien välistäkin.

Olen vähän samanlaisessa tilanteessa, minun hullu exäni rupesi hakemaan huoltajuutta ja sanoi, että pitää tehdä olosuhdeselvitys, koska minä olen hullu ja lapsi pitää ottaa minulta pois (kukakohan se tässä hullu on...hänellä myös paha alkoholiongelma ja masennusta yms yms se nyt ei hänestä vielä hullua tee mutta minuun verrattuna se hullu tässä on hän...). Ajattelen, että hyvä että tehdäänkin olosuhdeselvitys, niin saanpahan tilasuuden jutella kasvoista kasvoihin sossujen kanssa ja kertoa monia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lastensuojelun on pakko tarkistaa asia, jos joku esittää tuollaisia väitteitä. Eiköhän siellä olla myös totuttu pimahtaneisiin ex-puolisoihin ja kaikkea ei uskota.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat