Vierailija

Meidän tytöllä (2v) on nyt keväällä ostettu lenkkarit, nahkaiset kävelykengät, kesäiset kangaskävelykengät, kumisaappaat. Vielä pitäisi ostaa yhdet - kahdet sandaalit kuumimmille keleille. Niin, ja lapsen kengistä maksan mielelläni enintään 40e.

Sivut

Kommentit (40)

Eilen just kävin Din Skossa ja järkkyjä lerppuja niiden kengät.

Meillä lapsilla on talvikengät, kävelykengät, lenkkarit ja sandaalit. Ja merkit on Ecco, Viking, Kavat, Timberland, Adidas, Puma.

Vanhimmille pitää ostaa jo aikuisten kokoa, joten tytön talvikengät maksoivat reippaasti yli satasen. Isompien sandaalit on maksaneet 60-80 euroa, nuorimmalle saa vielä viidelläkympillä.

Kävelykengät n. 50-80 euroa.

Adidaksen tms. lenkkareista oon maksanut kahden ja kolmenkympin välillä. Ne on edullisimmat.

Joskus juhliin oon hankkinut lähestulkoon kertakäyttöä varten kävelykengät tai sandaalit halpismallia, jos ei ole ollut hyväkuntoisia kenkiä käyttökengistä.

En pidä ajatuksesta, että lapsi kävelisi huonosti istuvilla kengillä päivittäin.

Tiesitkö että hyvät lenkkarit voi pestä pesukoneessa ja ne eivät mene miksikään.

Miten ne kumisaappaat on vähemmän hien syövyttämiä yökötyksiä kuin vaikka kauppareissuilla käytettävät kävelykengät? Meillä hyvistä kävelykengistä riittää hyvin kolmelle käyttäjälle, ulkopinta pitää tietenkin suojata heti alussa suihkeella ja uusia käsittely välillä.

Sandaalit on vähän tapauskysymys, joskus jo yksi lapsi saa ne niin kamalaan kuntoon ettei voi kierrättää - varsinkin jos ovat pinnasta ihan vaaleat. Silti niissäkin suosin laadukkaampia merkkejä jotka menevät hyvinä koko kesän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli kyllä kenkiin yritän satsata. Jotkut kangaskengät on tuosta halvimmasta päästä. Muistan omasta lapsuudestani huonot ja hankaavat kengät, haluan, että lapsellani on hyvät kengät jalassa.

Ei ole puhe merkkikengistä vain merkin takia, vaan kengistä joissa on oikeat ominaisuudet! Lenkkarit ja kumpparit ei todellakaan ole hyviä kenkiä ainoina kenkinä, pitää olla tukevia kävelykenkiä tms. myöskin.

Itse ostan lapselle noin 5 paria kenkiä/kausi. Nyt on hankittu yhdet kävelykengät, yhdet goretex-lenkkarit, kahdet sandaalit ja kumpparit.

kenkien kipukynnys olisi mulla 100 eurossa.

nyt lapsella nahkaiset ensiaskel- kävelykengät 50 euroa, luulen että niillä ja kumppareilla 20 euroa, plus kavatin hyvillä sandaaleilla 50 euroa, kesä pärjätään.

t: äiti jonka jalat ja selkä kärsii edelleen siitä ettei ollut lapsen akunnollisia kenkiä.

Meillä on ainakin esikoisella lättäjalka, joka taittuu sisäänpäin, jos kenkä ei ole hyvä. Kävely on kamalaa katsottavaa jollain kuoma-kengillä. Paljain jaloin kävely päin vastoin on erittäin terveellistä, vahvistaa jalan pohjan lihaksia.

Se onko lähtöhinta ollut 40 tai 60 ei mua kiinnosta, mutta tarjouksen jälkeen tuo on mun katto.

Jokut tosiaan luulee että kengän ominaisuuksia voi katsoa hintalapusta:) Kyllä niissä kenkienkin hinnoissa on valtavasti ilmaa, joka kummasti sihisee pois alemyynneissä.

' Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa..'

on oikeus hyviin kenkiin. Ja kyllä kengät jalkoihin vaikuttavat, ainakin jos vikaa on luonnostaankin. Meillä kuomakenkiä ei vaan voi käyttää, eivät tue jalkaa.

En halua maksaa merkistä. Osaan arvioida, millaiset lenkkarit riittävät puolen vuoden käyttöön. Meidän lapsilla on vain kumpparit, lenkkarit ja sandaalit, erikseen en ole hankkinut kävelykenkiä.

Onkohan tuo kenkä meidän lapselle nyt paljon huonompi kun niille jotka maksoi samanlaisista vielä hetki sitten 45e, eli sen mikä hintalapussa alunperin oli ?

Vierailija:[i...

Lenkkareista maksan 35-45 e, eilen ostin kahdet Kangaroos lenkkarit 45 e /kpl. Lenkkarit on pihakäyttöön, meillä ei kuljeta kaupoissa ja kaupungilla lenkkareissa.

.

Nuo kengät ovat nyt perheessämme toisella käyttäjällä, todella hyvässä kunnossa ja menevät vielä kevyesti kolmannellekin. Kyseessä siistimmät kävelykengät, joita meillä kyllä käytetään paljon. Kävelykengät ostan Helsingistä Pompiista, yleensä Bogi -merkkisiä. Olen tarkka ulkonäöstä ja laadusta erityisesti kävelykengissä.

Lenkkareista maksan 35-45 e, eilen ostin kahdet Kangaroos lenkkarit 45 e /kpl. Lenkkarit on pihakäyttöön, meillä ei kuljeta kaupoissa ja kaupungilla lenkkareissa.

Kumpparit ostan Nokialaisena tai Tretornina. Muutamat Prismakumpparit on halkeilleet jo ensimmäisen käyttäjän jälkeen, Nokialaiset 2001 hankitut on nyt kolmannella omalla käytössä ja olleet lainassakin kahdesti - ihan priima kunnossa edelleen.

Talvikenkiä meillä on Kuomasta huopatossujen kautta Elefantenin ja Vikingin Gore-Texeihin. Kuomat on isoissa numeroissa (30 ->) niin ruman näköisiä etten niitä enää hanki.

Sandaalit ostin pinempänä Elefanteneina, nykyisin Eccoina tai Timberlandeina, hinta n. 50 e. Syyt edellä.

Jos olisi vain yksi käyttäjä tai en olisi nipo väristä ja mallista selviäisin halvemmalla. Lenkkareista ei tosin useammalle käyttäjälle jää, ne menee pihahommissa yhdessä kesässä.

panostan hyviin kenkiin ja ulkovaatteisiin. Vikingin lenkkarit maksoivat jotain 70 euroa. Sitten on halpislenkkarit (mieheni ostamat) Lisäksi kumisaappaat ja nahkaiset kävelykengät. Parit sandaalit ja yhdet juhlakengät (edulliset)

jotkut kävelykengät taas saattaa olla samat pojalla jalassa päivästä toiseen koko päivänkin, ja niitä nahkakenkiä ei tosiaan voi pestä koneessa. En suosi toisten vanhoja kenkiä senkään vuoksi, että olen itsekin saanut joskus jonkun ystäväni kenkiä, ja ne ovat kamalia jalkaan, kun ovat muotoutuneet hänen jalkamallinsa mukaan, ja minulla taas aivan erilainen. 24

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat