Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen harkinnut pettämistä, mutta en nyt ala tilittää syitä siihen enkä halua moraalista puintia aiheeseen. Haluan vain tietää, että voiko seksi toisen kuin oman kumppanin kanssa olla hyvää. Olen miettinyt, että juuri se oma mieshän parhaiten tietää mistä pidän ja nautin sängyssä.. Vai miten on?

Kommentit (22)

Olemme kuitenkin molemmat naimisissa emmekä aio erota. Lasten takia. Seksistä olemme paljon puhuneet ja sitä suunnitelleet... Käytäntö on ainakin toistaiseksi toteuttamatta.

ap

Oman miehen kanssa joka kerta on erilainen. En haluaisi ikinä pettää.

Seksi on niin henkilökohtainen asia. Hirveää olisi rikkoa oma parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä ja entinen työkaverini tutustuttiin kymmenisen vuotta sitten, silloin oli jotain pientä, pussailua pikkujouluissa tyylisesti. Jutusta ei tullut sen enempää, mutta pysyimme läheisinä ystävinä, vuosien varrella on kahviteltu ja käyty syömässä satunnaisesti. Olemme tänä aikana kumpikin tahollamme menneet naimisiin ja saaneet lapsia. Jostain syystä pari vuotta sitten tunnelma alkoi sähköistyä ja pikkuhiljaa ajauduttiin siihen, että vaan jotenkin odotettiin tilaisuutta mennä sänkyyn, vaikka ei siitä tietenkään puhuttu eikä hommaa suunniteltu. Sitten kerran sattumalta tavattiin kaupungilla yössä ja se tilaisuus oli kaikin puolin siinä. Mitenkään erityisen humalassa ei oltu ja myöhemmin kokeiltiin vielä ihan vesiselvinä uudestaan, molemmat kerrat itselleni pettymyksiä, miehelle ehkä ei - en tiedä varmasti.

Me tunsimme toisemme siis todella hyvin, ei mitään ventovieraita olla todellakaan. Omalla tavallaan rakastan tätä ihmistä, yhä edelleenkin ja välillä mietin että meidän pitäisi olla pari. Näin homma ei kuitenkaan toiminut ja taisimme riskeerata myös ystävyyden. Toinen kerta oli vasta pari kuukautta sitten emmekä ole tavanneet sen jälkeen.

Surullista.

Nyt vasta olenkin pettynyt itseeni. Se oli kai jotain " kostoa" tai jotain miehen älyttömyyksistä. Olin vuoden himoinnut tätä miestä ja kun sain MUKA hyvän syyn tähän tein sen. Seksi oli surkeaa räpeltämistä vaikka oltiinkin selvinpäin, tai minäkin ainakin melkein selvinpäin. Ei mitään verrattavissa omaan mieheeni (seurustelukumppaniin)..jäi ainoastaan paha maku suuhun, todella typerästi tehty, kadun todella tekoani... mutten sitä enää tekemättömäksi saa. :(((((

Olen ollut aviopuolisoni kanssa yhdessä jo reilut 10v. Seksielämämme on aina ollut suht laimeaa. Mulla on kaksi pettämiskokemusta, eri miesten kanssa. Toista kadun ja toista en.

Ensin minulla oli semmoinen känninen sekoilu mieheni ystävän kanssa. Olimme jostain syystä törmänneet baarissa ja siellä sitten alkoholin rohkaistessa olimme ihastuneita toisiimme ja tie vei miehen kämpälle, seksistä en juurikaan muista mitään, kiihkeätä se oli kuitenkin. Eli tätä kadun. En täysin luota siihen, että tämä pysyisi salassa hamaan hautaan saakka. Tästä on nyt kuitenkin jo vuosia aikaa.

Toinen pettämiskokemus on pidempi tarina. Joitakin vuosia sitten tapasin muissa yhteyksissä miehen, jonka kanssa meillä alkoi synkata uskomattoman hienosti. Kummallakin jo perhettä ja lapsia siinä vaiheessa. Hänestä löysin sen sielunkumppanini. Lopulta päädyimme pitkien harkintojen jälkeen rakastelemaan ja se oli huikeaa. Olemme vuosien ajan nyt aina silloin tälllöin tapailleet ja rakastelleet ja aina se on ollut yhtä upeaa. Tämän miehen kanssa minun pitäisi olla yhdessä.. Toistaiseksi se ei kuitenkaan ole mahdollista. Tätä suhdetta ja pettämistä en sillä tavalla kadu. Ainoastaan mietin, että olisi ehkä helpompi elää oman puolison kanssa, jos en tietäisi miltä rakastelu ja yhdessä oleminen voi tuntua parhaimmillaan.

Mulla on ollut pari yhde illan juttua, varsinkin lomalla ulkomailla, ja ne kaikki ovat olleet omalla tavallaan parhaita. Miehen kanssa seksi ihan ok, mutta kun kemiat kohtaan kunnolla niin ne kohtaa!!!

Meillä parisuhde perustuu muuhunkin kuin vain seksiin, joten vaikka mies saisi tietääkin, en usko että niin suuria muutoksia tulisi.

Itse en tiedä konko mies ollut liittomme aikana jonkun muun kanssa, enkä halua.

Joko et rakastele miehen kanssa ja saa edes tietää miten hyvää seksi voi olla ja miltä toisen kosketus tuntua, niin on ehkä helpompaa elää sitä omaa elämää. Toisaalta sitten aina mietit, että millaistakohan se olisi ollut.

Toisaalta jos annat mennä ja kokeilet tämän miehen kanssa, niin saatat saada uskomattoman hienon kokemuksen. AInoa paha puoli siinä on se, että et sitten kuitenkaan pysty toteuttamaan oikeaa ja julkista suhdetta miehen kanssa, vaikka haluaisit...

Minulla ja tällä rakastajallani tilanne on se, että molemmilla pieniä lapsia, emme kumpikaan voi emmekä halua erota ja rikkoa lasten perheitä. Kuitenkin kaipaus on välillä hyvinkin suuri toisen luo. Ja sitten se mustasukkaisuus toisen puolisolle on ihan oma lukunsa... Kuitenkin itse haluaisi olla se, jonka kanssa mies viettää arkea.

Niin että ei se helppo tie ole...

omia ja kaverin kokemuksia, että ehkä vaan 10% tai alle miehistä ja seksistä on tosi hyvää. monet on hyviä aihioita mutta parisuhteessa tai avoimessa suhteessa on parasta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat