Seuraa 

Tämä on niin hassua, minä kolmaskertalainen olen ihan täpinöissäni tästä "iltatähden" yrityksestä, että en malta pitää näppejäni erossa testeistä.

Mulla on nyt kp 34/ 28-38 (viimeisin kierto 37). Oviksen epäilisin olleen kp 19-21 paikkeilla ja viimeksi on petissä puuhasteltu kp 16. En jotenkin ollu ollenkaan toiveikas tärppiin, tuosta aikaisesta puuhailuajankohdasta johtuen. Kun kp 22 paikkeilla alkoi tuntua jos jonkinmoisia oireita, olin ihan varma, että nyt se kierto on ihan hakusessa, että menkatkos sieltä, vai vasta ovis. Mutta nyt niitä oireita on kestänyt jo kohta pari viikkoa (alavatsan vihlaisut ja painon tunne, tunneherkkyys, väsymys, rintojen nipistely ajoittain, lämpö koholla ja flunssan oireet, joilla muuten kaksi aiempaakin raskautta on alkanuta)

Vaikka kaiken järjen mukaan olisi kannattanut odotella reilusti tuon kp 37 yli, niin enkös minä jo eilen (kp 33) tehnyt herkän kotitestin. Aluksi siihen ei tullut muuta kuin kontrolliviiva aika keskelle ikkunaa, kääntelin tikkua kädessäni ihmetellen, että mihin tähän se testiviiva sitten tulee ja säälittävänä yritin kurkkia reunan allekin ;) No kun viisi minuuttia oli kulunut ja katselin uudelleen, huomasinkin ihan "selvän" värillisen viivan aivan testi-ikkunan toisessa reunassa, viiva näkyy testissä edelleen, sillä säilytin sen. Mieskin todisti, että kyllä se näkyy ;)

No nyt sitten ole koko tämän päivän kärvistellyt 1 predictor testi laatikossa, että voisinko varmistaa asian. Ja niinhän siinä kävi, että menin ja pissasin siihen tikkuun tänäänkin ;) Hitsiläinen.. ohjeiden mukaan tulos on luettavissa puolen tunnin kuluessa ja nyt tiirailen tässä viime minuuteilla, että vahvistuisiko tuo testi-ikkunaan ilmestenyt vaimeaakin vaimeampi haamu tuosta yhtään.

Sanokaa vain, että olen säälittävä, näin ajattelen itsekin ;) En edes kehtaa miehelle kertoa, miten kärsimätön olen taas ollut. Nyt on siis vielä haettava apteekista yksi testi, että voi vielä loppuviikosta tarkistaa asian.

Pitäisikö meidän perustaa tänne raskaustestitukiryhmä meille, joille testeistä pidättyminen on niin vaikeaa ;)

Tsemppiä muille.

Sivut

Kommentit (41)

kuulostaa niiiiiin tutulta! Meilläkin kolmatta haaveillaan, ja hätäpäissäni tein ensimmäisen testin jo kp 18/24-30, joskus kierto heittelee jopa 21-37. Mutta siis yllättäen sieltä nega tuli, ajattelin vain että josko sieltä jo jotain voisi näkyä kun oli kp 15-16 selkeästi punertavaa valkkista ja tietty heti summasin että on oltava kiinnittymisvuotoa. maanantaina (kun tein testin) ei vielä ollut masussa kummempia tuntemuksia, mutta eilen ja tänään vihlonut useampaankin otteeseen ja välillä tosi kovin, juuri tuollaista "kuin veitsellä viiltäisi" vihlaisuja.

Kuten te muut hyvin hermonsa hillitsevät kanssasisareni, meinasin alunperin että teet testin vasta ensi maanantaina kun kp on 25 (14 dpo, siis oletetun oviksen), mutta nyt päätin vielä että josko tekisin yhden testin jo perjantaina (jos vaikka tulisi edes se haamu) ja toisen sitten (tai siis sen kolmannen) ensi maanantaina. hulluksihan tässä meinaa tulla :)

Kp nyt siis 20/24-30

viime kierrossa ensin heikon ns. viivan paikan ja myöhemmin se oli silmin nähtävä eli aika tumma että näki pienen välimatkan päästä. Mutta menkat sitten alkoi :((. En ole koskaan aiemmin saanut mitään, en edes viivanpaikkaa ko testeillä ja tullut testailtua täs 8 kk aikana jos jonkinlaisilla testeillä. Viime kierrossa päätin vakaasti, etten testaile enää etukäteen vaan vasta sitten kun menkat on viikon myöhäs tai vuoto muuttuu hyvin niukaksi. Pitänee laittaa turhat testirahat ja tupakkarahat säästöön (lopetin siis säännöllisen tupakoinninkin silloin kun ekan haamun sain, ehkä se oli niin tarkoitettu..nyt poltan viihteellä enää ja sen jälkeen olen pystynyt olemaan polttamatta..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli piti se toinen testi tehdä vasta huomen aamuna, mutta aamuyöllä heräsin ja näin unta testaamisesta enkä saanut unta ennen kuin tein testin. No negahan se sitten taas oli ja masennus suuren suuri. Olisi nyt voinut edes ihan haaleata viivaa näyttää, mutta ei...

Tuntuu että saan heittää unelmani tästä tärpistä roskakoriin, vaikka onhan tuota toivoa vielä kun nyt vasta kp21/24-30 ja ei ollut noita herkkiä testejä. Ajattelin huomen aamuna tilata niitä herkkiä niin ovat sitten maanantaina(?) perillä. Onneksi olen vkonlopun vanhempien luona niin ei tarvitse ajatella testaamista kun on muutakin puuhaa.

Kerroin tk:hon tilanteen, että on kuukautiset kaks viikkoo myöhässä ja testi ollu miinusta. Kysyivät, onko raskaus mahdollista ja onko kk:t säännölliset jne. Kerroin, että joo, luomuna olen ja avioelämää vietetään ;) Käskettiin tulla huomenna labraan aamun ekan "satsin" lirautukseen näytettä antamaan. Sanoivat, että kahden viikon myöhässäolon jälkeen se vasta otetaankin. Ainakin siis meidän tk:ssa.

Mä mietin, että kun nää testit on niin superhyper tarkkoja ja voi lirauttaa mihin aikaan päivästä vaan niin labrassa sitten ainakin ollaan perinteisellä kannalla, että kaks viikkoo ja aamupissi :) Kuulostaa luottamusta herättävältä. Jos mulle viel ikinä käy näin niin yhtään en rahaa laita testeihin vaan meen suoraan terkkariin kun aika on ja täts it. Hirvittää vaan se kauhea hätä aamulla ja vielä pitäis autoakin ajaa. Mä kun käyn yölläkin parhaas tapaukses kaks kertaa pissalla.

Kiva että on muitakin testaajia. Mulla piti alkaa menkkojen 5.10 kiero ollut jo puolivuotta tasan 26pv. Nyt menossa 28pv ja testi näyttää edelleen negaa. Menkoista ei ole tietoakaan. Testaan seuraavaksi 10.10.....tai ainakin yritän odottaa niin kauan.

Petissä puuhattiin oviksen aikoihin joten ehkä se tärppäs. :x

...eli olen kyllä toivon menettänyt että tässä kierrossa olisi tärpännyt. kp 25/24-30, eli onhan tässä vielä aikaa. Teen yhden testin sitten vielä vkonloppuna jos ei tätiä kuulu, mutta luulen että tulee ihan lähipäivinä kun tää jännäys on nyt ohi.

sain tänään nipin napin pidettyä itseni kurissa kun apteekin ohi käppäilin. Tilasin kuitenkin netistä 3 herkkää testiä, mitkä kolahtavat postilaatikkoon sitten maanantaina. Onneksi mennään vkonlopuksi vanhempieni luokse niin saan ajatukset -ehkä- pois testaamisesta. Maanantaina sitten testaamaan toivottavasti näkyisi edes jotain...

No niin, koska en pitäytynyt päätöksessäni olla tosi cool ja odottaa ens viikkoon, tein testin. Ja siinähän se viiva seisoi toisen vieressä.

Jep, eli enää ei ole kp 48/32 vaan rv 6+3 vai mikä se on?

ja tulehan sitten perässä tuonne odotuspuolelle ;)

Oot hyvinkin voinu olla raskaana... tosi hienoa, että oot päässy tupakasta eroon! Minä jo kohta 10 vuotta polttamatta enkä vuosiin ole enää pystyny edes maistamaan :)

Kääk. Minä havahduin tuossa viime viikon lopulla huomaamaan, että kuukautisten olis pitänyt alkaa. Sunnuntaina kun oli kp 35/32 testi näyttä negaa ja keskiviikkona tein uuden testin. Se olikin tosi ihmeellinen tapaus kun se alue, jossa viivan pitäisi näkyä, muuttui kokonaan vaaleanpunaiseksi :p enkä siis tullut hullua hurskaammaksi. Teinkö testin jotenkin väärin? Nyt ei siis vieläkään ole menkat alkaneet eli myöhässä jo yli viikon.

"Hauskinta" tässä on se, että tuossa jo aaaajat sitten ihmettelin kun tissit olivat kipeät ihan "väärään aikaan" ja finnejä tuli naamaan yhtäkkiä monta kerrallaan, vaikka yleensä ei tule muutenkaan. Mietin, että se olis varmaan ollut aika lailla oviksen jälkeistä aikaa. Mieskin sanoi silloin ihan vitsinä, että sä olet varmaan raskaana. Tämä olisi nimittäin tosi yllätys.

tein clearbluen testin äsken. Nega oli. Enää on sitte 13 pros mahdollisuus plussata. Oon jo asennoitunut et huomenna alkaa menkat. Ei sitte harmita niin paljoa. Vaikka silti harmittaa..

kp 27/28-29

Tuo sun tilanne vahvisti sen, että mä tod.näk olin raskaana viime kierrossa, joka meni sit kesken!! vaikka mun mies ei tota uskokaan). Kiitos sulle piki80! Onnea ja voimia odotukseen.

Olen tässä havainnut aika montakin vastaavaa tapausta. Taitaa testit olla 99% luotettavia vain silloin kun plussaa näyttävät. Onhan noi hormonijutut niin yksilöllisiä.

Mun lapsi on jo 14 eli silloin kun häntä odotin niin suositus oli odottaa kaks viikkoa, että testasi :) On ne ajat muuttuneet.

Tein tänä aamuna kp 35/ 28-38 (siis eka testi aamupissistä) sellaisen apteekin tikkutestin (kuulemma herkkä ja oli halpa, en enää muista merkkiä) ja viiden minuutin aikana tulokseksi tuli jälleen haamu. Koska se oikein vahvistuu? Onko alhainen istukkahormonitaso jotenkin riski alkavalle raskaudelle? Vaikka testien ohjeissa lukee, että viiva voi tosiaan olla huomattavasti kontrolliviivaa haaleampi. Mä en vaan tahdo uskoa, että tämä olisi nyt totta. Toisaalta, jos tekisi raskaustestin toivoen sen olevan negatiivinen, niin haamun tulkitsisi ilman muuta positiiviseksi, joten miksi tässä epäröimään. Haluaisin kuitenkin, että viiva vielä vahvistuisi.

Yhtään ei ole sellainen tunne, että menkat olisi alkamassa, joten kait minä alan vähitellen uskomaan noihin haamuihin ja alan varovasti ynnäillä laskettua aikaa. Koska mulla ei ole ovulointiajankohdasta tietoa ja tämä kierron pituuskin aikas epävarma, niin aivan selkeää laskettua aikaa ei varmaan saa ihan laskettua, mutta oliskos tuolla jossain kesäkuun ekalla viikolla (1.-8.6.)

Mies jo aamulla sanoi, "että usko nyt nainen, että raskaanahan sä olet". Mies taitaa olla tälläkin hetkellä paljon varmempi asiasta... Ylpeänä hyvästä "siitosmateriaalista" ;) (kts. alkuperäinen tekstini)

Jännittää kuitenkin niin kovin!

Rahaahan tähän alituiseen testaamiseen menee, mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa.

Tsemppiä vielä edelleen!

Itse testailin toukokuussa ihan hulluna, ostin apteekin testin ja acon merkkisiä testikasetteja, kaikkiin testeihin sain tosi haalean haamuviivan ja ajattelin vaan et ei en oo raskaana.Noh menkattomuus jatkui ja mulla taisi olla kp 38/28 silloin vaan ajattelin et nyt teen viel vikat testit mitä kaapissa oli ja niin se vaan tummui se viiva, hyvin vähän kylläkin.

Nytten menossa rv 23+4 en oikeestaan kyllä uskonut testiin kunnolla ennen ekaa ultraa:)

No niin, pakko tunnustaa oma hölmöytensä... Tänään tyylipuhdas nega, testasin liian aikaisin, tiedän :( kp:t siis 29/27-32, odotettavissa tuo 32 päivän kierto, koska ovisplussa tuli kp 18. Eli tänään dpo11, jos oikein ymmärsin. Kun ei vaan malta olla testaamatta!!! Näin unta että tuli plussaa ja kohta taas että tuli nega :)

Oireita ei muuta kuin lämmöt hiukan koholla, voi olla kyllä pientä flunssaakin. Ei näy tosin tätiä enteileviä oireitakaan. Miksi en voi odottaa että olis edes menkat myöhässä?!! Täytyy varman alkaa harkitsemaan takavasemmalle siirtymistä, jos tämäkin kierto on huti (ja niin, yk on vasta nro 2...)

Tuskaileva Piki

hei!

Mun on pakko kans liittyä tänne. x) eka yrityskierto meneillään ja kolmonen olis toiveissa. Ei oo minkäänlaista tietoa kierron pituudesta, aina ollu tosi epäsäännöllinen kierto. Kuopuksesta plussasin kp 35, esikoisesta en muista. Nyt kp 37 eikä mitään merkkiäkään menkoista mut ei mitään ooireita raskaudestakaan. Testasin ekan kerran kp27 ja 28 ja molemmilla kerroilla ilmestyi testiajan JÄLKEEN tosi haalea haamu. Vähän tuon jälkeen (muistaakseni kp31) testasin clearbluella ja siihen tuli myös tuon ajan jälkeen haamu. Nyt sitten kun oon tuonkin jälkeen tehny kaks testiä niin molemmat selviä negoja. Ei tiiä mitä tässä uskois. Vois ne menkat alkaa jos ovat alkamassa, mä menetän kohta järkeni tämmösen kanssa :( mun tuurilla tää on joku ihan sika pitkä kierto..mitä luulette, voikohan tuo enää tuosta plussaksikaan muuttua kun kp on jo noin paljon??

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat