Vierailija

Säätiedotuksen mukaan olisi yöllä 0 tai -1 paikkeilla, luntakin tulisi ehkä. Aikaisin aamulla 04 jälkeen pitäisi kohti keskisuomea ajaa täältä etelästä viikonloppuna. Uskaltaisitko ajaa kesärenkailla? Itse haluaisin että nastarenkaat vaihdetaan alle, koska minä se olen joka ajan, mutta mies sanoo ettei tarvitse...

Kommentit (7)

Viikonloppuna vaihdoin kesäkumit autoon alle (juu ihan itse 4,5-vuotiaan poikani kanssa miehen vaihtaessa samalla renkaita omaan autoonsa).

Isossa osassa meidän pihan autoistakin on jo kesärenkaat.

Tosin vielä voi olla yöllä pakkasta ja sateen sattuessa voi olla liukastakin. Nyt on ollut niin kuivia päiviä, että pakkasenkin jälkeen tiet ovat aivan kesäkunnossa, kun ei ole kosteutta mistä jäätä tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me oltiin pääsiäisenä Kuopion alapuolella ja siellä ei olisi tehnyt kesärenkailla mitään. Sohjolunta kun sataa, niin aika nopeasti on vastaantulevan kaistalla.

Sano, ettet lähde mukaan jos mies ei vaihda talvirenkaita takaisin. Niin mä tein ja mies totesi siellä, että onneksi " pakotin" vaihtamaan talvirenkaat takaisin. Siellä ei nähty kenelläkään paikallisella vielä kesärenkaita. Niin ne olosuhteet on erilaisia vaikka väliä on vain 400km.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat