Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kenkäkaupasta sanoivat, että tuotanto on lopetettu. Mutta kyllä minusta muualla myydään vielä Elefantenin kenkiä. Tietääkö joku miksi niitä ei tuoda enää suomeen? Ärsyttää, kun täällä on niin vähän kenkiä tarjolla kapeaan ja matalaan jalkaan. Eccokin tuo suomeen enimmäkseen noita korkeampilestisiä kenkkiä....

Vinkatkaa nettikauppoja josta voisi ostaa siroon jalkaan sopivia lastenkenkiä (elefanten, ecco, richter, superfit...). Olisko muitakin merkkejä?

Kommentit (5)

Parikin kenkäkauppiasta on sanonut, ettei elefanteneita enää tehdä. Itse olen ostanut viime syksynä saksasta elefantenit, eikä minulle ainakaan jäänyt kuvaa, että tuotanto olisi lopetettu ja myynnissä olisi jotain jämäpareja. Nyt muutama ystävä on ostellut ulkomailta ko. kenkiä. Joku niitä ainakin tekee ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä miten se on vaikuttanut materiaaleihin tai malliin. Elefanten kenkien hinta on laskenut huomattavasti ja itse en ole enää kys. kenkiä ostanut kun en käytä muitakaan kenkiä mitä ketju myy. Asun itävallassa mutta en nyt kuolemaksikaan muista ketjun nimeä. Epäilyttää laatu kun periaatteessa alkuperäistä yritystä ei enää ole olemassakaan.

Magia:

Lainaus:

Asun itävallassa mutta en nyt kuolemaksikaan muista ketjun nimeä. Epäilyttää laatu kun periaatteessa alkuperäistä yritystä ei enää ole olemassakaan.

http://www.deichmann.com/website/presse_3610.php

Onhan tuo tietysti Deichmannin oma sivu, mutta kuulostaa laadun suhteen ihan hyvältä. Deichmannin tähänastinen oma lastenkenkämerkki Bärenschuhe on minusta myös todettu hyväksi (omilta lapsilta ei ole kokemusta, tytöllä varsinkin on tosi kapeat ja matalat jalat).

Meidän kapea-/matalajalkaisilla lapsilla on pääasiassa Superfitin kenkiä, myös Richter-merkkiset ovat usein käyneet, samoin Ricosta (Pepino) ja varsinkin Primigi. Nettikaupoista en ikävä kyllä tiedä:-(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat