Vierailija

kutsu. no, kutsussa oli lahjatoivomus lappu helvetin kalliiseen liikkeeseen, tai no kalliiseen ja kalliiseen, ainakin meidän tuloille kalliiseen. ja toiseksi, häät on 200 kilsan päässä. majoitus olisi jossain ihme paikassa missä maksaa 40 euroa/yö henkilöltä. ei meillä ole varaa tollaseen. ei voinu sisko sit vähän miettiä että kaikki ei ole kroisoksia niinkun se ja sen tuleva mies.

Sivut

Kommentit (40)

Nää on vaan pihien ihmisten narinoita. Itselle kyllä pitää ostaa uutta vaatteet, kengät ja laukku, mutta lahjaan ei haluta satsata.

Vierailija:

Lainaus:

Ei siinä muuten mitään, mutta olen niin naiivi että uskon häiden olevan rakkauden juhlistamista, ei pesämunan keräämistä varten. Astiat voi ostaa omilla rahoillaan, en ikinä kehtaisi pyytää vieraita tuomaan mitään kallista, jos mitään ollenkaan! Niin ja se joka kutsuu, maksaa- eli ap:n siskon kuuluisi oman logiikkani mukaan tarjota yöpymiset/järjestää jotain todella halpaa.

rahaa meillä on sen verran että tullaan toimeen, joten ei todellakaan ole varaa maksaa 160 euroa nukkumisesta kun pitäisi kotona jotain saada syötyäkin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tosin syynä olisi jo ihan alkuunsa ettei ole autoa.

itseäkin mietityttää kaverin häät tänä kesänä. juhlapaikkaan (ja kirkkoon) ei päästä millään ellei jostain pierasta auto yhtäkkiä, lahjalistalla kalliita toiveita ja heille on todella todella vaikea keksiä mitään.

entä jos AP sanoisit siskollesi että voi olla ettette pääse häihin kun ei ole rahaa ja puhut vanhempiesikin kanssa. uskon että siskosi ymmärtää poissa olonne syyn tai vanhempasi tarjoutuvat auttamaan.

miksi muuten siskosi aikoo viettää häät paikassa, jossa ei asu teidän ystäviä tai sukulaisia, joilla voisi yöpyä? 200 km on minusta aika lyhyt matka, teillä ei siis ole autoa, että voisitte ajaa sieltä yöllä takaisin?

Siis jos lähetään vaikka majotuksesta: PALJONKO MAKSAA HOTELLIYÖ? Saatko huoneen jostain muualta halvemmalla??

Musta on ihan fiksua järjestää pitkänmatkalaisille majotusta, isolle porukalle saa puhuttua just halvemmalla majotuksen kuin jokanen varaa oman hotellihuoneen..

Ja lahjasta. Se on TOIVElista. Auttaa ihmisiä lahjan hankinnassa. Saahan sitä lapsena kirjottaa sivukaupalla lahjatoiveita joulupukille että tulee mieleisiä lahjoja -ja aika harva niitä kaikkia saa.. Lisäksi tulee kaikkee ylimäärästä kivaa listan ulkopuolelta!!!

Musta sulla on asenne täysin persiistä. Voi olla parempikin ettet hapannaamana mene viettämään mukavaa juhlahetkeä.

Todella ankeeta käytöstä sulta aapee.

Oman järjen käyttö on vielä (toistaiseksi) tämänkin hallituksen aikana ihan sallittua... Te tietysti ostatte lahjan varojenne mukaan ja varaatte majoituksen jostain halvemmasta paikasta (esim. läheisin leirintäalue, retkeilymaja tms.) jos ei sisko itse halua majoittaa teitä lähisukulaisiaan...

EI minun häistäni kukaan pitkämatkalainen pois ollut. MIten voisit olla siskosi häistä. Oletkos aika itsekäs. MInusta olet, tai sitten provoilet.

Tule illalla kotiin, nuku autossa, nuku teltassa, onhan noita vaihtoehtoja. Minun häistäni kyllä useimmat pitkämatkalaiset matkustivat ihan kotiinsa illalla, kun häät loppuivat jotain 23.30. Meillä yli 30 vierasta tuli Turkuun Tampereelta tai Helsingistä eikä tosiaankaan kukaan rutissut tuollaisesta tyhjänpäiväisestä.

Lahjalista ei tarkoita, että sieltä on pakko jotain ostaa. Monet vaan pitävät siitä, että ei tarvitse itse miettiä, mitä antaisivat, kun nykyisin avioituvat parit jo useinkin ovat asuneet yhdessä ja heillä on jo kaikenlaista tavaraa valmiina.

Voit ostaa tai tehdä ihan oman mielesi mukaisen ja hintaisen lahjan. Ja ehkä siellä listassakin on jotain sopivaa, esim. johonkin astiastoon tai lasisarjaan joku osa. Eihän tarkoitus ole,että yksi ihminen ostaa koko astiaston.

sille lahjoja.

Kuulostaa pahasti sisarkateudelta tuo sinun juttusi. Tai sitten olet äärimmäisen pihi. Mitäs jos alkaisit jo nyt säästää rahaa sitä varten, että saat jonkun lahjan ostettua.

Kohtahan tosin tulet valittamaan sitä, miten tulee kalliiksi kun kaikille pitää ostaa koko vaatekerta uutta ja kengät ja laukut päälle. Sulle sitten vielä pitää ostaa hattu ja koruja, ettei näytä köyhältä.

Minun siskoni olisi saanut tulla mielellään vaikka ilman lahjaa, tärkeintä oli se, että rakas siskoni oli mukana tärkeänä päivänäni. Hän olikin kaasoni, samoin minä hänen kaasonsa kaksi vuotta myöhemmin.

Ap. ei taida pitää myöskään muista sukulaisista, puheista päätellen.

Ei olis tullut mieleenkään olla poissa veljeni häistä. Lahjaksi ostimme ihan vaan 50 euron lahjan.

Ystäviemme häihinkin matkustettiin Helsingistä Ouluun. Voihan tuollaisen reissun ottaa vähän kuin lomareissuna. Niin me teimme. Lapsista oli tosi ihanaa, kun matkalla poikettiin kivoissa paikoissa.

Jos on vähänkään motaria matkalla, niin senhän ajaa alle kahdessa tunnissa. Sinua taitaa vaan v***ttaa, että siskosi juhlii häitään. Ole menemättä. Jos asenteesi on tuo, niin ei kukaan jaksa sinua katsella siellä naama norsunv***lla.

Viet omanlaisesi lahjan ja sillä siisti, yöpyä voitte varmaan muuallakin? Ja 40¿/yö on halpa! Pyydä vaikka vanhemmiltasi sponssirahaa ;)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat