Vierailija

Minulla oli mustat äitiyshousut ja Marimekon raitapaita. Aito mammauniformu siis, vaikka olin ensimmäistä kertaa asialla :)

Kommentit (15)

Tämä tapahtui viime kesänä: rv oli 38, vedet menivät juhlapaikan pihalla onnittelumaljoja juotaessa.

Terkut tutuille, jos olette linjoilla!

Lapsi syntyi siis ennenaikaisena, ja en ollut yhtään varautunut lähtöön. Päällä taisi olla joku haalistunut ja virttynyt toppi, kuluneet polvipussiset verkkarit ja alushousut mallia mummonhousut. Hävettää vieläkin, kun jälkeenpäin muistelen kuinka komeat rytkyt oli päällä =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyttö syntyi 40 min. Kun supistukset alkoivat, sitä mentiin samantien. EI kerenny hirveesti alkaa vaihtaan vaatteita, enkä olis pystynytkään. mahto olla ambulanssimiehillä ihmettelemistä kun mulla vaan semmonen pikkiriikkinen yömekko päällä ku tulivat hakeen =)

toka kerralla samat siniset mammahousut ja joku neule

kolmannen syntyessä vihreät mammahousut ja keltainen pusero

neljännellä kerralla mustat collegehousut ja kirjava villatakki

Ekaa lähdin synnyttämään mustat trikoiset mammahousut (ainoat mammahousut jotka enää sopi), miehen raidallinen, pitkähihainen paita ja miehen verkkaritakki päällä. Tukka ponnarilla. Tuli siis äkkilähtö.

Toista lähdettiin käynnistämään, olin oikein hehkeänä :) Masun alle jäävät, hyvin istuvat tummanharmaat mammafarkut jalassa, päällä h&m:n tyköistuva mammapaita ja sitten kietaisuneuletakki. Hiukset hyvin laitettuna, poskipunat ja huulikiillot toki myös ;) Oli aikaa aamulla...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat