Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (4)

..muotiahan oli sellaiset valkoiset puuvillahousut ja farkkutakit. Kaveri oli NIIN tohkeissaan uudesta poikaystävästään, että unohti laittaa siteen vaikka menkat oli jo alkanut.

Olin sellaisessa taljassa, jossa istutaan kahareisin ja vedellään käsillä painoja edestä. Poislähtiessä huomasin, että saamarin saamari, kuukautiset olivat falskanneet siteen ohi ja laitteen penkissä oli kivat raidat. Onneksi oli treenipyyhe mukana ja sillä sain siivottua sotkuja. Sitten vain kesken treenien luikin pukkariin ja suihkuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kamala juttu!

Aina on ollut tosi runsas vuoto, mutta sillä kertaa oli erityisen hankalaa ja piti käydä suunnilleen tunnin välein vaihtamassa suojaa.

Olen sairaanhoitaja ja tämä tapahtui pahimmilla kesähelteillä.

Päivystin lääkärin kanssa lasten sydäntutkimuksissa eikä sieltä päässyt vessaan eikä tauolle moneen tuntiin.

Huoneessa oli lapsipotilas jolle oli juuri asennettu tahdistin sekä hänen molemmat vanhempansa kuin myös sydänlääkäri.

Tunsin että verivana alkaa valua jalkaa pitkin alaspäin, ja työvaatteethan on tietenkin puhtaan valkoiset!

Ihan järkky tilanne.

16-vuotiaana oin mansikanpoimijana ja mentiin tietysti mansikkakarnevaaleille. Seikkailin illan jonkun paikallisen pojun kanssa ja päädyin yöksikin. Aamulla sitten huomasin menkkojen alkaneen ja eihän mulla mitään siteitä ollut mukana. Pojan kaveri heitti sitten minut (vanhalla pötkyläsaabilla!) takaisin majapaikkaan (n. 20 km) ja hieno läiskähän sinne saabin kankaiselle takapenkille jäi...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat