Vierailija

mätkyjä 10 000 ja mukana joku veroselvitys,

ja työnnatajissa oli kaksi nimeä , se toinen oli jokin puhelinmyyntipaikka kun soitin firmaan, apua ? menee kai talo alta yms.

Kommentit (23)

Ja kysymyksessä oli huomattavasti pienemmän mätkyt kuin miehelläsi. :) Olin tosin itsekin työtön/opiskelija, mutta enivei, kannattaa pyytää aikaa jos se on tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillekin miehelle tuli aluksi useampi tonni mätkyjä, kun mitään työmatkoja eikä asuntolainoja oltu otettu huomioon. Lopulta jäi 20¿ maksettavaksi. Älkää nyt vielä piruja seinille maalatko!

Vierailija:

Lainaus:

Itse en todellakaan menisi ilman lupaa lukemaan mieheni postia/kännykkää. Asian vierestä ehkä, mutta silti!

Jos mies olisi nähnyt ne ensin niin hän olisi aukaissut meidän molempien. Saa lukea mun viestit ja minä hänen. Voi kauheaa!!!

Ei kyllä tosiaankaan kannata kehuskella sillä että kuinka paljon joutuu jäännösveroja maksamaan. Se on kirjanpitäjän heikkoutta jos tuollaisia jäännösveroja saat, se olisi sinunkin edun mukaista maksaa jo ennakoina sen verran että ne rittävät verotukseen sopivasti.

Kirjanpitäjä, jolla nousi karvat pystyyn moisista luvuista

Minä maksoin viime vuonna jäännösveroja lähes 24000 euroa ja tänä vuonna tulen maksamaan vähän yli 14000 euroa. Olen kyllä maksanut veroja jo monta kertaa tuon summan kumpanakin vuonna. Suuret verot, suuret tulot.

[/quote]

Mulle tuli viime vuonna 14 000 mätkyjä. Soitin, ja oli lähtenyt liian aikaisin, vähennyksiä ei ollut tehty yhtään. Apurahojen kanssa tämä on tällaista pelaamista...

Mutta siis voi olla ihan keskeneräinen verotus. Sitä en oikein ymmärrä, ettet tiennyt miehesi työpaikasta? Meinaatko, että ei olekaan siellä töissä, missä luulit?

Vierailija:

Lainaus:

Itse en todellakaan menisi ilman lupaa lukemaan mieheni postia/kännykkää. Asian vierestä ehkä, mutta silti!

Asian vierestä oli munkin kommentti, mutta...

joka päivä kun joku taas tonki puhelinta ja löysi hämäriä viestejä jne. Ehkä silloin tonkii jos muutenkin epäilee?

Ja tosiaan, mulle on ihan jo lapsena opetettu kirjesalaisuudesta, ei meillä esim. vanhemmat avanneet lasten postia. Minusta posti + viestit on henkilökohtaisia, mutta se on minun mielipiteeni.

Ja sorry vielä kun menee asian vierestä..

Vierailija:

Lainaus:

Jos mätkyjä kymppitonni, on verot kyllä aika lailla jätetty maksamatta!

Minä maksoin viime vuonna jäännösveroja lähes 24000 euroa ja tänä vuonna tulen maksamaan vähän yli 14000 euroa. Olen kyllä maksanut veroja jo monta kertaa tuon summan kumpanakin vuonna. Suuret verot, suuret tulot.

Vierailija:

Lainaus:

Ok tietysti jos on lupa, kirjoitin ILMAN lupaa. Siitähän täällä kirjoitetaan

joka päivä kun joku taas tonki puhelinta ja löysi hämäriä viestejä jne. Ehkä silloin tonkii jos muutenkin epäilee?

Ja tosiaan, mulle on ihan jo lapsena opetettu kirjesalaisuudesta, ei meillä esim. vanhemmat avanneet lasten postia. Minusta posti + viestit on henkilökohtaisia, mutta se on minun mielipiteeni.

Ja sorry vielä kun menee asian vierestä..

Mun mie sai myös tässä joku vuosi sitten isot mätkyt kun firman laskuttaja tms. oli merkannut jonkun osan miehen tuloista (tekee töitä useammassa maassa ja monelle tytäryhtiölle, vaikka tili tulee aina vaan yhdestä paikasta) väärään sarakkeeseen ja mieheltä perättiin siksi jotain ihan ihme veroa (yleensä ko. veroa maksavat taiteilijat) väärinkäsitys saatiin korjattua, mutta kesti sen verran, että me jouduttiin se eka erä maksamaan, saatiin toki takaisin, mutta iso summa sekin oli repiä kasaan ja pitää sivussa. Eli varautukaa, että ainakin osan joudutte maksamaan kunnes virhe korjattu ja saatte palautuksen.

Voihan olla että veroselvityspyyntö koski esimerkiksi toisen työpaikan palkkoja josta ei ollut pidätetty ennakkoa. Ehkäpä työnanatajallakin on siitä jotain vastuuta. Työnantajanhan se pitää normaalissa palkkatyösuhteessa tehdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat