Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

millaisia tarjouksia yms. tarjoaisit asiakkaille? Kannatatko kanta-asiakkuuden palkitsemista... Millä palkitsisit...

Mietin liikkeen perustamista ja haluaisin tietoakin siitä mitä ihmiset (lähinnä varmaan me naiset) haluamme..

Kommentit (15)

liikkeitä, jotka ovat avarat ja siinä se sitten onkin :( Yks tyyny siellä ja toinen täällä eikä itseasiassa mitään mitä voisi kenellekään ostaa. Paras tässä kaupungissa on pienen pieni liike joka on lattiasta kattoon tavaraa siististi laitettuna, paljon kortteja. Astuu vaan kauppaan sisään, istuu tuolille, kertoo mitä haluaa ja jos ei tiedä pyytää ehdotuksia esim. 50v lahjaksi ja myyjä tuo kymmeniä vaihtoehtoja eteen.

Kyseisestä liikkeestä ostettu kaikki vauvan lahjoista 90 v lahjoihin, saunalahjat, käsintehdyt taulut, maljakot, kristallit, ystävä- ja eskarikirjat.



Jopa tehtäväkirjavalikoima paljon parempi kuin yhdessäkään kirjakaupassa. Eikä hinnat yhtään kalliimmat kuin muissakaan sisusutsliikkeissä

valmistuskustannuksiin jne. Eli muotoilusta ym. ei tarvitse maksaa lisää. Erityisesti pidän yhden ketjun myymälöistä, joissa on huonekokonaisuuksia sisustettuna, vaikka pääasiallinen myyntiartikkeli ko. firmalla onkin pikkusälä. Myyvät toki niitä esillä olevia huoneklujakin, mutta ne ovat yleensä yksittäiskappaleita, eli jos joku sängyn ostaa lähtee se sieltä myymälästä ja tilalle tulee jotain muuta jne. Asiakasillat, kahvitarjoilut ym. ei muhun vetoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

En itse välittäisi tippaakaan kököttää pienessä puodissa p:n-jäykkänä napstelemassa pikkupurtavaa...

Kuva ja suunnitteluapu olisi ihana apu. Ja sitten myös suoraan tuo budjetista puhuminen, eli jotain kohtuullisenkin hintaista.

vinkeistä ja ajatuksista. Lisääkin haluaisin ihan siitäkin, mitä voisi tarjota asiakkaille. Olisko ideaa esim. siinä, että viiden ostoskerran jälkeen joku kiva tuote kaupanpäälle tai johonkin ravintolaan lahjakortti tms. Haluaisin, että liikkeeni tarjoaisi asiakkaille muutakin elämystä ja " ideaa" kuin vain kassakuitin. Jotakin, josta tulisi hyvä mieli..

Totta: tuo tuote-juttu ei välttämättä iske.

Totta myös tuo, että tunnelma on tosi tärkeä juttu-toivoisin, että liikkeestäni lähtiessään olisi asiakas saanut vaikka vain pelkästään elämyksen.. Onkohan ihan mahdottomia toteuttaa..

jossa uusia juttuja esiteltäisiin pikkupurtavan kera. Just esim. kevään ja syksyn korvilla..

Muiden edellämainitut ajatukset olivat hyviä.

Siellä ei todellakaan jäykistellä! Tarjolla viinejä, juustoja ja muuta pientä. Tuplaleimat kaikista ostoksista sillä kertaa (kauppa käy kuule kuin siima, pienessä huppelissa).

Eli ne on kun on, ja minä käyn kun ehdin.



Minusta toimivin eri liikkeiden käytännöstä kortti, johon kerätään leimoja ja niistä saa sitten x euroa alennusta kun leimoja on sovittu määrä.

En halusisi jotain tuotetta, jolle ei ole käyttöä.



Minä arvostan hyvää palvelua ja hyviä tuotteita.

Heti joku juttu, mistä näkee " oman linjan" . Jos pidät tästä, suosittelen tämän seinän tuotteita. Jos haluat joukkoon vähän tätä, katso myös tuolta. Sisustuspalvelua " pienessä mittakaavassa" , ei tarvitse lähteä kotiin asti. Asiakas voi esim. tulla kuvien kanssa ja osaat siitä sanoa muutaman suuren linjan. Olisi kiva myös nähdä halpa/kallis vaihtoehtoja. Samantyylinen lopputulos, mutta eri budjetilla toteutettuna. Sinun liikkeessäsi siis olisi näitä vaihtoehtoja. Tai edes kuvia hintatietoineen. Hyvät yhteydet työmiehiin. Sinulta voi kysyä, mistä saisi jonkun tekemään kylppärirempan ym.

voin kertoa, että Suomessa tukkuporras ottaa ihan sikahinnan jälleenmyyjältä. Esim. vähänkin hienompi päiväpeite yhteensänkyyn on alkaen 60e ilman alvia TUKKUHINTAAN. Nyt tajuan miksi sisustusliikkeissä on kallistakin.

Tokmannit sun muut tuovat itse kiinasta tms. ja kappalemäärät akaen 10000 kpl:tta. Kyllä silloin hinta on ihan eri.

Olen suerannut läheltä ja nyt tajuan vasta, kuinka kädestä suuhun erikoiskaupat elävät. Sillä ei rikastu, mutta jos et siitä välitä, niin siitä vaan sitten..

Kirjaisitko sitten kantisten ostohistoriaa + muuta ylös? Kaikki ei välttämättä siitä ehkä tykkäisi. Lahjakortti olisi ehkä kiva, mutta eikö se olisi aika kallista? Ehkä ennemmin sitten joku kori-tyyppinen ratkaisu esim. joulun aikaan? Tai joku muu vuodenaika voisi ehkä olla kivempi.

Riippuu, mitä tyyliä hakisit liikkeeseen, mutta minusta on ihana käydä esim. joulun aikaan liikkeissä jossa on oikeasti tavoitettu sitä joulun tunnelmaa. Tuoksuu glögi, on piparia tarjolla (vaikkei ottaisikaan) jne.

-olisinkohan 3-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat