Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eli ostin 5 kpl benettonin t-paitoja, 2 benettonin housut, 2 ellen paitaa, 1 bogin housut, 1 peakin t-paita, 1 hilfigerin t-paita. Arvauksia? kaikki oli normaalihintaisia.

Kommentit (19)

Itse ostin viime kesänä ison pinon normaalihintaista Benettonia kun oltiin Italiassa ja tuntuma on, että noin 50% halvemmalla sain kun olisin Suomesta saati täältä missä asutaan saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mielestäni ei ollut kovin paha summa, koska kuitenkin ostin aika paljon vaatteita. Hinnaltaan noista kallein oli itse asiassa Peak, ja sitten Elle ja Hilfiger suht samanhintaisia. Benetton oli selvästi halvin, mutta on mun lempimerkki lastenvaatteissa, suht edullisia vaatteita, ja tosi hyvä laatu! Kiitos osallistujille :-). ap

kommentti kakkoselle, veikkaan 400e? Miksi noin kalliita piti ostaa kun saisi kolme kertaa enemmän edullisempia, vaikka meilläkin suht ok rahatilanne niin en IKINÄ osta noin kalliita normhintaisia lapsille, jotenkin tuntuu että silloin haluaa vain vähäsen kehua?

Vierailija:

Lainaus:

eli ostin 5 kpl benettonin t-paitoja, 2 benettonin housut, 2 ellen paitaa, 1 bogin housut, 1 peakin t-paita, 1 hilfigerin t-paita. Arvauksia? kaikki oli normaalihintaisia.

kuten toi yksikin heti alkoi ihmettelemään, että varmasti samalla rahalla olisi saanut puolet enemmän... Jos ton määrän lastenvaatteita ostaisi jostain henkalta ja maukalta, niin menisi varmaan rahaa samanverran! Esim. jotkut benettonin vaatteet ei tosiaankaan ole mitään kalliita, t-paidat alle 10e.

minä rakastan vaatteita ja pidän lasten muodista

Nyt kohta 3 vuotias lapseni on jo kasvanut pois farkuistaan. Ajattelin että voisin nyt vähän aikaa pukea hänet mekkoihin ja sukkahousu yhdistelmään. Niissä kun on enemmän kasvuvaraa.

En vain ole nähnyt kovinkaan paljon benettonin mekkoja

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat