Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (39)

Ei siihen riitä millään normaalin päiväkodin aukioloajat, enkä tiedä saako lapsi vuoropäiväkodissakaan olla aamusta iltaan ja jos saa niin onko siinä mitään mieltä. Tuttu luotettava lastenhoitaja tietysti olisi paras ratkaisu, mutta siihen harvalla " taviksella" rahaa. Mutta oma lastenhoitajakin on vain palkattu astenhoitaja, ei äiti, isä tai mummo.

P.S: Itse uskon että Paulan lapsilla asiat hyvin, ei tarkoitus häntä mitenkään mollata.

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hän varmaan osasi arvioida oman jaksamisensa ja päätyi sellaiseen ministerinpostiin joka ei edellytä niin paljon matkustelua. Ja äitiysloman sijainenkin oli jo valittuna IS:n mukaan. Paula on hieno esimerkki meillekin työssäkäyville naisille, jotka emme ole ihan ministeritasolla.

eli Paula Lehtomäki olisi voinut päältä valita jonkun ns. painavammankin salkun, ympäristöministerin pestiä ollenkaan vähättelemättä. Luulisin, että tässä tulevassa hommassa ainakin matkapäiviä vähemmän kuin edellisessä. Onnea Paulalle ja koko perheelle!

Miehen pitää osallistua ja mummojen auttaa jne. Mutta olen toki iloinen, että nuori ja pätevä nainen saa hyvän pestin! (jopa raskaanaoleva sellainen!)

Mutta kun äiti on noinkin vaativassa työssä kuin ministeri niin se vaatii hyvin sitoutunutta isää. Ihanaa jos sellaisia löytyy!

ja jos molemmat luo uraa niin tukiverkot tulee tosi tarpeeseen.

toisin kuin jonkun pikkupuljun budjetti. Tekö sitten ootte sitä mieltä että ministeriksi voi tästä raskausriskistä johtuen vain miehiä tai yli 50-vuotiaita naisia? Ja sitten poraatte kun kukaan ei aja naisten ja lapsiperheiden asioita?

so? erinomaisen fiksu ja pätevä poliitikko. miksi emme kestä toisten naisten samanaikaista menestymistä sekä työ- että privaattielämässä? tätä iänikuista tsiisustelua kotihoidon jne jne kanssa.

Paulalla on myös mies! Miksei tämä mies selviäisi yksin lastenhoidosta silloin kun Paula on esim. matkustelemassa? Kun täällä heti väitetään että pitää olla mahtavat tukijoukot että pärjää.

miten kaksi pientä + euroedustajan työt on vaan asennekysymys.

Tällaisella tavismammalla taitaa olla asenneongelmia kun välillä tuntuu raskaalta tavallinen työ ja yks muksu ;)

muilta mahdollisuuksia. Onneksi mulla on pomona ihminen, joka on avoimesti sanonut, ettei kiinnitä valinnoissa perhetilanteeseen mitään huomiota, lapsia tulee jos on tullakseen, sitten katsellaan sijaisjärjestelyt jne, ei siinä sen suurempaa ongelmaa.

Itsellenäkin on kolme lasta, ja olen raskaudet ja lastenhoidot sinnitellyt yrittäjänä. Ja en palkkaa " raskausvaarassa" olevia yritykseeni.

Siis miksi ja perheeni pitäisi maksaa pitkä penni siitä, että juuri kun olen kouluttanut jonkun tehtäväänsä ja tämän työ alkaa maksaa itse itseään, hän jääkin lomille ja aloitan sitten jonkun sijaisen kalliin kouluttamisen? Pahimmillaan hän ilmoittaa vasta päivää ennen vanhempainvapaansa päättymistä, että jääkin vielä hoitovapaalle. Ja taas etsin kissojen ja koirien kanssa jonkun sijaisen.

Yhden työntekijän lapsen saanti maksaa minulle yrittäjänä helposti näkyvät kulut nopeasti laskien ainakin 10,000 euroa. Välillistä kulua voi tulla sijaisvatkauksista enemmänkin.

Itse en voisi tehdä tuollaista uraa (en rehellisyyden nimissä tiedä olisiko edes pätevyyttä :) koska minulla ei tuollaisia tukijoukkoja ole. Minun lapseni olisi tuossa tilanteessa täysin ulkopuolisen hoidettavana, valitettavasti..

Vierailija:

Lainaus:

Miehen pitää osallistua ja mummojen auttaa jne. Mutta olen toki iloinen, että nuori ja pätevä nainen saa hyvän pestin! (jopa raskaanaoleva sellainen!)

Osuin siis täysin oikeaan! Sanoin eduskuntavaalien päivänä miehelleni, että tuo Paula Lehtomäki näyttää kuin olisi rskaana! Ja oikeassa olin.

Eiän sitä masua huomannu, mutta sen vaan näkee muuten, kun osaa katsoa.

Tsempit Paulalle. Itse en vain raaskisi toimia nuin vaativassa työssä, kun lapset niin pieniä, vaikka jossain määrin urasuuntautuneisuutta kannatankin.

niin eihän kuukausi sitten ole mitään vauvamasua edes näkynyt.

Vierailija:

Lainaus:

Osuin siis täysin oikeaan! Sanoin eduskuntavaalien päivänä miehelleni, että tuo Paula Lehtomäki näyttää kuin olisi rskaana! Ja oikeassa olin.

Eiän sitä masua huomannu, mutta sen vaan näkee muuten, kun osaa katsoa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat