Vierailija

Olen 48v ja luulin jo vaihdevuosi oireiden alkaneen, mutta tajusin onneksi tehdä raskaustestin. Nyt odotus on edennyt jo rv 29. Lapsenlapseni saa esikoisensa 16v ja samoilla viikoilla mennään (hänellä rv 30). Tuleekohan minusta ensiksi isomummo vai äiti kolmannen kerran...

Kommentit (18)

Tunnen kaksikin tapausta, jossa lisäännyttiin kahdessa polvessa 16-vuotiaana. Toisaalta tunnen alle kymmenen teininä äidiksi tullutta, joten tästä porukasta isolla osalla teiniäitiys kulkee suvussa ;-)

Toinen näistä tietämistäni tapauksista tuli isoisäksi 32-vuotiaana, ja toimii tätä nykyä ties kuinka monetta kautta kansanedustajana, aina ei siis liity sosiaaliluokkaan.

Jos ap:n juttu on totta, niin onnea odotukseen!

Vierailija:

Lainaus:

Tunnen kaksikin tapausta, jossa lisäännyttiin kahdessa polvessa 16-vuotiaana. Toisaalta tunnen alle kymmenen teininä äidiksi tullutta, joten tästä porukasta isolla osalla teiniäitiys kulkee suvussa ;-)

Toinen näistä tietämistäni tapauksista tuli isoisäksi 32-vuotiaana, ja toimii tätä nykyä ties kuinka monetta kautta kansanedustajana, aina ei siis liity sosiaaliluokkaan.

Jos ap:n juttu on totta, niin onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Usein juuri teiniäitien tyttäret tulevat itsekin äideksi teineinä. Ainakin, jos oma äiti ei siitä ole kamalasti tytärtään varotellut.

Oma äitini tuli äidiksi (veljelleni) 19-vuotiaana - täytti sen vuoden lopulla 20v. Minulle hän paasasi asiasta lähes päivittäin ja itsestäni tuli sitten äiti vasta 30-vuotiaana. Kuitenkin ehdin 3 lasta saamaan, enemmän kuin äitini.

Ihan uskottavaa apn kertomus on. Toivottavasti uusi teiniäiti ja isä on vastuuntuntoinen. Onnea vaan ap:lle ja lapslle sekä lapsenlapselle ja lapselle.

Usein juuri teiniäitien tyttäret tulevat itsekin äideksi teineinä. Ainakin, jos oma äiti ei siitä ole kamalasti tytärtään varotellut.

Oma äitini tuli äidiksi (veljelleni) 19-vuotiaana - täytti sen vuoden lopulla 20v. Minulle hän paasasi asiasta lähes päivittäin ja itsestäni tuli sitten äiti vasta 30-vuotiaana. Kuitenkin ehdin 3 lasta saamaan, enemmän kuin äitini.

ja tulee kyllä pärjäämään kun on mukava poikaystävä (lapsen isä) ja sukua ympärillä. Tytöllä on lukupäätäkin, joten saa varmasti luettua mieleisensä ammatinkin. Minäkin opiskelin, olin välillä työelämässä ja suoritin AMK-tutkinnon ja taas töitä. Nyt jään kotiin hoitamaan pientä mielelläni. Kaikki on mennyt hyvin ja mitään isompia raskausvaivojakaan ei ole ollut. Toiveikkaana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat