Vierailija

Eli tarina on seuraavanlainen..

Olen itse kasvissyöjä, mutta sain lahjaksi lahjakortin lihakauppaan! Hauskaa, eikö? :> No, sekasyöjämiehenihän siitä innostui tietysti.. Ostin tänään kanafileitä, mutta valmistustavat vähän hukassa, koska en ole todellakaan mikään mestarikokki varsinkaan liharuuissa. Ajattelin kuitenkin yllättää mieheni ja valmistaa nuo.. Eli neljä kipaletta kanafileitä olisi, heitänkö vaan pannulle ja pyörittelen? Milloinkas kanasta näkee, että on valmis? Vai pyörittelenkö ensin jossain jauhoissa ja sitten pannulle? :)

Oli hirveän outo myyjä siellä lihakaupassa, kun oli vähän pihalla kaikesta eikä tuostakaan kanasta osannut sanoa juuta eikä jaata, joten olen ihan teidän varassanne, help!! :)

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hallista saattaa saada ihan aitoakin kanaa. Sen kypsyttäminen on paljon hitaampaa kuin broilerin. Marketista ostettaessa voi olla aina varma, että liha on broileria.

Pyörittelin vähän marinaadissa jonka tein itse öljystä, mausteista ja tomaatista ja paprikassa. Keskikovalla lämmöllä paistan niitä Oivariini tilkassa, pinta pitää ruskistua ja sisältä olla ihan kypsää, kana/broileri ei saa olla raakaa. Lisäksi tulee basmatiriisiä ja vihreitä palkopapua. Tää on vaan tälläinen pikaviritys, googlaa broileriohjeita...

Kauanko suurinpiirtein pitäisi pannulla paistaa, että ovat valmiita? Tämähän tietysti riippuu monesta asiasta, mutta kysyn kuitenkin.

Ja kyllä, tunnen itseni aivan idiootiksi tällä hetkellä, mutta onneksi täällä voi kysyä naamaa näyttämättä.. heh.

ap

lihaa!!

Ne käännetään kerran ja ovat silloin molemmilta puolilta kypsät. N. 8min/puoli kana, naudan liha 2-5 min per puoli, possu 8 min per puoli

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat