Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Perunat, pasta ja riisi on nimen omaan lisukkeita. Ne vaan jätetään nyt ottamatta/valmistamatta. Lautaselle ladotaan lihaa/kalaa/kanaa, kypsennettyjä kasviksia ja salaattia. 1/4 lihaa ja loput kasvista.

Kommentit (7)

mutta elä jätä niitä kokonaan pois. Lisää riisin sekaan aina kasviksia, herne-maissi-paprikaa tai papuja ym. Perunamuussiin porkkanaa ja muita kasviksia.

Minä syön riisiä, perunaa, pastaa ja leipää ja olen terve ja hyväkuntoinen. Sen sijaan karkkia, limsaa, sipsejä, pizzaa yms. mässytän äärimmäisen harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Haluan siirtyä proteiini pitoisempaan ruokavalioon, mutta millä ihmeellä korvaan ruoasta nuo otsikossa mainitut? meillä kun ne ovat se pääruoka ja kastikkeet ja pihvit yms ovat vain lisukkeita.

Nyt Kiinnostaa terveellisemmät elämäntavat, mutta kuitenkin pitää muistaa, ettei tuota rahaa ole pistää ruokaan yhtäkkiä tuplamääriä...




Linssit kastikkeen kera ovat aivan mahtava ruoka!

Haluan siirtyä proteiini pitoisempaan ruokavalioon, mutta millä ihmeellä korvaan ruoasta nuo otsikossa mainitut? meillä kun ne ovat se pääruoka ja kastikkeet ja pihvit yms ovat vain lisukkeita.

Nyt Kiinnostaa terveellisemmät elämäntavat, mutta kuitenkin pitää muistaa, ettei tuota rahaa ole pistää ruokaan yhtäkkiä tuplamääriä...

pääruokana esim. kanapihvi tai porsaanpaistia (halpaa!) ja sen kanssa vain vihanneksia, esim. keitettyä parsakaalta, kukkakaalta, yrttiporkkanoita, kesäkurpitsaa tms.

Höyrytetyt kasvikset (joko tuoreet tai pakastealtaasta), esim. kukkakaalia, parsakaalia, porkkanaa, lanttua.



Sosetuetut kasvikset, esim. kukkakaalimuusi (meillä lasten lempparia!).



Kasvikset uunissa: porkkanaa, lanttua, paprikaa, kesäkurpitsaa, öljyä, mausteita, uuniin (paprika ja kesäkurpitsa vasta kypsennyksen loppuvaiheessa!).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat