Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

AP ei olisi, ihmettelen miten " kalliiksi" tämä tuleekaan. mikähän on lehtomäen äitiyslomaraha? 10 000 kuussa? :S

Kommentit (17)

Mistäs tiedät mikä on " AP:n lapsentekoikä" :)

Minusta vaan on outoa että tämä raskaus tulee sopivasti ilmi vasta ministerisalkkujen ratkettua, en itse äänestäisi sellaista henkilöä jonka tietäisin heti jäävän töistä pois! nyt on kyse kuitenkin aika kovista rahoista mielstäni.

-ap

OLisipa kiva tietää miten pitkällä raskaus on, eikös työnantajallekin täydy ajoissa kertoa tilanteesta? kukas kansanedustajan " työnantaja" on = KANSA

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen itse tulosvastuullisessa asemassa ja nainen, suuressa konsernissa.

En KOSKAAN jätä palkkaamatta naista sen takia, että " se saattaa tehdä lapsia ja olla perhevapailla" . Ei ne perhevapaat ikuisesti kestä ja hyvästä työntekijästä pidän kiinni, olkoon sitten välillä perhevapailla. Minä suosin naisten palkkaamista, koska naisia on aina sorrettu työmarkkinoilla ja haluan osaltani korjata tilannetta. Naiset ovat parempia johtajiakin kuin miehet, MOT.

Juttu vaan on niin, että kun miehet eivät voi synnyttää ja vain naiset voivat niin silloin se asia on yhtä luonnollinen asia kuin syöminen, juominen jne.

Ja minäkin teen vielä lisää lapsia, jos Luoja suo. Kaksi äippälomaa on jo pidettynä. Omat pomoni järjestävät työkuvioni sitten perhevapaan ajaksi jotenkin (ts. ulkopuolista ei asemaani voi ottaa vaan firman sisällä joku tulee tekemään hommiani).

Tervetuloa lisääntymisikäiset naiset meille perusteollisuuteen töihin, karttakaa näitä sukupuolirasistisia firmoja, sillä niissä palatte henkisesti loppuun lyhyessa ajassa.

osasivathan he heti nimetä sijaisenkin.

Ei Lehtomäellä ole sen enempää velvollisuutta ilmoittaa hirmuisen ajoissa raskaudestaan kuin meillä muillakaan.

Olisin äänestänyt häntä, jos hän olisi ollut ehdolla vaalipiirissäni. Nyt äänestin toista pienen lapsen äitiä.

En ikinä palkkaa 18-35 vuotiaita naisia töihin, nehän voivat vaikka tulla raskaaksi ja menee kaikki kouluttaminen ihan hukkaan, ja tulee kuluja useampi satku kuukaudessa, vaikka olisi äippälomalla. Ja sijaiseksi ei saa ketään kunnollista, kun ei voi palkata kuin määräaikaiseksi...

Siis oikein, olen työnantaja. En kuitenkaan koskaan ole ollut palkkaamatta työntekijää, joskus sattuu että neiti kuukauden päästä, ekan tilin saatuaan, ilmoittaa että jää äitiyslomalle. Ei se auta, tämä maa tarvitsee lapsia. Suotakoon synnyttämisen oikeus, myös ministerille.

mutta melkein periaatteesta olisin voinut äänestää, jos ton olisin tiennyt. Lastentekoikäisiä naisia pompotellaan ja jätetään valitsematta tehtäviin muutenkin niin paljon, että ihan hyvä vaan, että valtio toimii kuten pitääkin. Ja hyvä, että pienten lastenkin äitejä on päättämässä. Kamala olisi tämä maailma, jos ainoat päättäjät voisivat olla lapsettomia tai yli kuusikymppisiä, jotta lapset eivät varmasti häiritse päättämistä. Voisivat päätökset olla aika pahasti oikeasta elämästä vieraantuneita.

On se kumma kun pitää hakeutua ministeriksi mutta jäädä samantien pois raskauden takia!! Sanon suoraan että nuorena naisena ärsyttää joidenkin asenne, " ei kannata kertoa työnantajalle jos on raskaana" , koska siinä menee monta hyvää duunipaikkaa " hukkaan" naisille, jotka eivät välttämättä tee päivääkään töitä ja firma joutuu etsimään sijaisen, joka ei välttämättä ole läheskään yhtä pätevä. MIKSI HANKKIUTUA TÖIHIN, JOS AIKOO SIELTÄ JÄÄDÄ POIS SAMANTIEN??

Ehtii Lehtomäki sitä hoitaa 3-3,5 vuotta, eli enemmän kuin mitä esim. Tony Halme hoiti omaa pestiään, joten pettikö Tony liki 170000 äänestäjäänsä? Paula saa todennäköisesti siinä ajassa enemmän aikaan kun joku toinen 4 vuodessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat