Vierailija

Siis helvetin ukko on mennyt sotkeutumaan johonkin 19-vuotiaaseen tylleröön. Tytön vanhemmat olivat alkaneet tonkia tietoja miehestä ja saaneet selville minunkin numeroni. Tuntemattomat ihmiset sitten soittavat, olenko tämän ja tämän vaimo? Olivat aivan järkyttyneitä, kun kuulivat, että meillä on lapsikin. Vielä on epäselvää, onko mieheni valehdellut myös tytölle. Todellakaan mies ei enää tähän taloon jalallakaan astu ja ei näe lastakaan, jos se minusta riippuu. Tekisi mieli käyttää äijää nyrkkeilysäkkinä!!!

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä vanhemmat olis todellakaan polttaneet päreitä siitä, jos mun mies olis ollut kymmenen vuotta mua vanhempi. Ihme hyysäämistä. Siperia opettaa.

Kaikki sympatia toki sinulle ja voimia.

Mutta mitä ihmettä se teidän lapsi tähän kuuluu? Tuota en oo ikinä tajunnu että aletaan uhkailemaan.. Ole sinä nyt oikeesti sit se aikuinen, äläkä pilaa lapsesi ja hänen isän välejä!

En päästänyt sitä sisään ja onnistuin pysymään rauhallisena (osaan kyllä ajatella lastakin). Sanoin vain ukolle turvaketju raosta, että voi muuttaa uuden tyttöystävänsä porukoiden luokse mun puolesta. Mies jyskytti aikansa ovea ja ikkunoita, mutta häipyi sitten. Eipä tarvitsisi enää koskaan tavata sitä kusipäätä!

Minä olisin äkkipikaisena varmaan jo listinyt mieheni tuossa tilanteessa... arghs!

Heität miehen pihalle ja otat aikalisän. Kun on aikaa riittävästi kulunut, mietit miten lapsen ja isän välinen suhde hoidetaan. Woimia!

on kaksi eri asiaa katsoa lapsen perään tai sekaantua lapsen asioihin.

Tottakai vanhemmat pysyvät vanhempina koko loppuelämän ja ovat kiinnostuneita täysi-ikäiset lapsensa asioista, mutta normaalia ei ole enää se, jos vanhemmat aktiivisesti puuttuvat asioihin - ja tuo kerrottu puhelinsoitto on jo sekaantumista.

Vanhemmuuden vaikeus on juuri siinä, että osaa löytää ne näkymättömät rajat, osaa löysätä liekaa oikeassa kohtaa. Osaa välittää olematta kuitenkaan curling-vanhempi, osaa oikeassa suhteessa antaa välineitä itsenäistymiseen.

Tilannehan olisi aivan eri jos lapsi olisi alaikäinen, silloin vanhempien pitäisikin puuttua asiaan. Tosin en tiedä, onko poikaystävän vaimolle soittaminen parasta ja fiksuinta puuttumista.

Oli muusikko. En mä mitään tajunnu ensin kysellä mutta myöhemmin selvis että mies oli tietty naimisissa ja lapsikin oli tulossa. Silloin älysin laittaa suhteen poikki. Ja se suhde oli jonkilainen seksisuhde. Yök. Jälkeenpäin oksettaa niin paljon. Aikaa tuosta on jo 6v ja tekis mieli vieläki kertoo sen vaimolle. NIIN ja se rontti kehtasi soittaa mulle 6v tauon jälkeen, löin luurin korvaan. Hyi helvetti että ton ikäiset ukot voi olla oksettavia.. Tiedän että itsessäkin vikaa mut ei sitä ihan täysillä käy ton ikäisenä.

Taitaa olla, sehän on selvä. Mutta mikäköhän hänessä on näin kovin näitä vanhempia pelästyttänyt..? Eihän se nyt kummallista ole, että 19 v. seurustelee 25 v. kanssa (siis tämä valehdeltu ikä).

voimia sinulle joka tapauksessa..

ja sehän on ihan loistoalku uudelle suhteelle, että

- valehtelee ikänsä ja ammattinsa

- ei kerro olevansa isä

- ei kerro olevansa naimisissa

ja tosi kypsää käytöstä 30-vuotiaalta mieheltä!

Vierailija:

Lainaus:

ehkä tulossa, en ihmettele yhtään miehen käytöstä. Monelle miehelle " kelpaisi" 19-vuotias neitokainen. 10 vuoden ikäero ei ole mitään...

-Kolmekymppinen mies

Lapsella on oikeus isään, oli se isä sitten miehenä millainen mulkvisti tahansa! Ei jäitä hattuun, älä kosta lapsellesi sitä, että hänen isänsä on liero!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat