Vierailija

Mitä mieltä olette tällaisesta kuviosta? Olenko ainoa, jonka mielestä tämä on jotenkin kummallista?

Kyse on ystävästä, jonka olen tuntenut ihan pienestä saakka, ja on ollut mulle kuin pikkusisko. Häneltä kuoli n. vuosi sitten isä ja suhde poikaystävän kanssa päättyi samoihin aikoihin, ja mulla on ollut huoli, kun hän on ollut aika masentunut. Ja nyt hän on yhtäkkiä ruvennut tosi tiiviiseen suhteeseen 52-vuotiaan pomonsa kanssa! Eronnut mies, jolla on itsellään lapsia, jotka ovat tätä naista vanhempia! Puhuu onnessaan jo yhteenmuuttamisesta ja lapsista ja kaikesta. En tiedä, miten suhtautua. En ole sanonut asiaan siis oikein mitään - kommentoinut vaan, että kiva että on jotain kivaa taas elämässä ja kuunnellut hänen selittelyjä miehen ihanuudesta. Mutta tuntuu jotenkin tosi omituiselta silti.

Kommentit (3)

Moni pitää sitäkin outona, mutta ei se ole kun rakkaudesta on kysymys :-) 23-vuotias on tietysti nuorempi kuin 28v. mutta kyllä ystäväsi tapauksessakin saatta olla kyse rakkaudesta vain. Toivotaan niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat