Vierailija

Olen töissä kaupassa. Kauppaan tuli perhe (vanhemmat ja kaksi lasta joista toinen vaunuissa ja toinen noin kaksi vuotias). Mielestäni isä oli pahalla tuulella jo tullessa, mutta alkoi sitten loppu vaiheessa räyhätä uhmispojalleen oikein tosissaan. Kassan kohdalla sitten otti lasta tukasta kiinni ja läväytti avokämmenellä naamaan =(((.

Koska tämä tapahtui kameroiden alla, huusin kauppiaan paikalle, kerroin mitä oli tapahtunut (myös muutama asiakas jäi paikalle). Koska isä vaan huusi ja haistatteli (meidän perheen asiat ei teille kuulu jne...) soitimme poliisit ja poliisit nauhan nähtyään ottivat isän mukaansa ja sanoivat, että varautukaa siihen ,että joudutte oikeuteen todistamaan.

Uskon vakaasti toimineeni oikein, mutta mitä jos pahensinkin vain perheen tilannetta! Saakohan äiti ja lapsen tänään kunnolla turpaansa minun takiani =( kauhean ristiriitainen olo kun oikeasti kävi sitä lasta (ja äitiä) sääliksi. Jotenkin jäi siitä äidistä kuva, että se on jo niin alistunut, että ei edes ymmärrä lähteä! Tai sitten tää oli vaan joku poikkeustapaus eikä tälläistä tapahtuisi ikinä enää!

Sanokaa nyt joku edes, että toimin oikein!!!!

Kommentit (21)

Harmi vain että se sikamies luultavasti pääsee kotiinsa jatkamaan perheensä pahoinpitelyä aivan normaalisti.

Toivotaan, että tkosi avaa miehen silmät ja ehidän koko elämänsä muuttu! Tai että tekosi avaa äidin silmät ja hän tajuaa lähteä elämään parempaa elämää ilman väkivaltaista miestään! Amen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä kaupan henkilökunta tietää missä kamerat on. Ja se miksi mies jäi odottamaan poliiseja oli se, että meidän kauppias otti sen tiukkaan " kädet taakse" - otteeseen ja piti sitä kiinni kunnes poliisit tuli!

ap.

Kuulun sarjassamme jokainen hoitaa omat asiansa. Jos tuo on totta niin oikein teit.. Miten huomasit kaupan kamerat? Miten isä jäi odottamaan jepareita? vähän mitityttää.. Vaikka olisi ajatusleikki niin teit oikein

Mua vaan oikeasti vaivaa ihan kamalasti se, että jos vaikka aiheutinkin lisää ongelmia!

Itselläni on nollatoleranssi väkivallan suhteen ja musta tollanen mies ei ole ansainnut vaimoa saati lapsia!

nyt saa voimia jättää mihensä. jos hän ei ole itse uskaltanut puuttua miehensä toimintaan lapsia kohtaan mut nyt ku joku ulkopuolinen puuttui asiaan saa asialle tehtyä jotain. tollasesta varmaan ainakin sossu alkaa kotona käymään katsomassa mikä tilanne on. hyvä työn teit!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat