Vierailija

Osalle tämä varmasti tuttu.

Aloitetaanko? Ok...A4 paperille piirrä

1. talo

2.vettä/järvi

3.kivi/kiviä

4.käärme

Kertokaa kun on valmista, kerron tulokset

Sivut

Kommentit (43)

järveä kuvaamaan taustalle suoran horisontaalisen viivan _________________

ei siis varsinaista järveä ollenkaan. Tai aaltomaisen viivan, luonteen mukaan.

Se ei olennaista onko se nyt järvi-lampi-meri

Sisältö jatkuu mainoksen alla

1. talo kuvaa suhdetta vanhempiin. Mitä isompi/suurempi talo, sen läheisempi olette ja päinvastoin

2. jos piirsit suoran veden rajan viivan= olet suora ihminen. Jos kiemurtelevan, aaltomaisen=olet kiero ihminen

3.Kivi/kivet kuvastaa ihmissuhteidesi määrää/tärkeyttä

Jos piirsit yhden ison kiven, sinulla on yksi tärkeä ihmissuhde. Jos monta pientä kiveä, sinulla on monia ihmissuhteita

4. Käärme kuvastaa seksuaalisuutta/erotiikkaa. Jos piirsit pienen madon, et ole kovin eroottinen. Vastaavasti taas suuri käärme, kuvastaa voimakasta eroottisuutta

että multipersoonallisuus me ollaan. 29, 31 ja 36

ja mä en tiedä, mistä se kertooo, mistä sä kiihotut, mutta se, että sä jaksat kertoa kiihottumisestasi on kyllä aika freudilaista...

- Taloni on hirvittävän suuri kartanoa. En nyt tiedä, olenko kamalan läheinen vanhempieni kanssa. En oikeastaan

- hieman kiero viiva. Ok, olen vain vähän kiero

- kiviä on yksi iso ja viisi pientä. No, sopii

- Käärme on aika normaalin kyyn kokoinen. Olen siinä osin aika normaali.

Onkohan se suora vai kiero viiva ?

Omasta mielestäni olen hyvinkin suora ja yksinkertainen tapaus. Jos olisin tehnyt vain rantaviivan olisi se ollut suora.

Minulla on näköjään yksi pieni kaveri. Välit vanhempiikin on etäiset, no ei ihme kun ovat kuolleet.

Käärmekin on pienen pieni mato.

Olipas hyvä itsetunnon kohottaja heti näin aamuun

Osuiko oikeaan?

Itse kun aikanaan tein, kyllä osui. Oli myös niitä jotka eivät myöntäneet, koska testi ei kertonut heistä kovin mairittelevia asioita

kertoisi minusta enemmän siitä onko tyyni vai myrskyisä vaihe elämässä kuin siitä onko suora vai kiero luonteeltaan.

Lainaus:

järveä kuvaamaan taustalle suoran horisontaalisen viivan _________________

ei siis varsinaista järveä ollenkaan. Tai aaltomaisen viivan, luonteen mukaan.

Missä on järviä joissa on täysin suorat rannat? ;)

Kivien määrä neljä meni oikein jos ajatellaan että ne on kolme lasta ja mies. Talo on kyllä käärmeeseen nähden aika iso :)

kun minä piirsin nuo kuvat numeroidusti allekkain, eli en yhdistänyt niitä mitenkään samaan kuvaan? Ei tullut mieleenkään, että olisi voinut piirtää samaan kuvaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat